Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si repararea echipamentelor electrice de iluminat public de pe raza Municipiului Suceava


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
967.742 RON

Castigatorul Licitatiei: LOIAL IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 134078/10.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126299
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Ignat, Tel. +40 230212696, In atentia: Eugen Ignat, Email: [email protected], Fax: +40 230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea si repararea echipamentelor electrice de iluminat public de pe raza Municipiului Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica implica prestarea de servicii de intretinere si reparare a echipamentelor de iluminat public pe raza municipiului Suceava.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
31500000-1-Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
967, 741.93RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S59-096246din24.03.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 18530 Denumirea: Intretinerea si repararea echipamentelor electrice de iluminat public pe raza municipiului Suceava
V.1) Data atribuirii contractului 13.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LOIAL IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Str.Marasesti, Nr.44, Bl.T1, Parter, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720182, Romania, Tel. 0230/526963;0230/526800, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0230/526900, Adresa internet (URL): www.loial.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 967741.93 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 967741.93 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1)Contractul se poate prelungi prin act aditional cu max. 4 luni .Prelung. contract. este conditionata de existenta resurselorfinananciare alocate cu aceasta destinatie, in conditiile legii. 2)Modul de departajare al ofertelor cu preturi egale: se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3) Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea tarifelor medii ponderate, ale fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. 4).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la: www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro. 5).In cazul depunerii unei oferte comune, daca aceasta este declarata castigatoare, se va prezenta Acordul de asociere legalizat la notariat inainte de semnarea contractului - Anexa 5.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava-Serviciul Contencios administrativ, juridic
Adresa postala: B-ul 1 Mai nr.5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer