Licitatie Publica - Intretinerea si verificarea microstatiei de epurare biologica a apelor uzate
Anunt de participare (utilitati) numarul 113233/21.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. 0269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinerea si verificarea microstatiei de epurare biologica a apelor uzate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sectia beneficiarului, Baza de Operatii Speciale, str. Aurel Vlaicu, nr. 41, Medias, jud. Sibiu.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste intretinerea si verificarea microstatiei de epurare biologica a apelor uzate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se urmareste intretinerea si verificarea microstatiei de epurare biologica a apelor uzate din cadrul sectiei Medias, Baza de Operatii Speciale la sonde.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de 250 lei; Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificat de O.U.G. 76/2010; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006, art. introdus de O.U.G. 76/2010;Declaratiepe propria raspundere privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la Licitatiicu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. 314/12.10.2010;
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie xerox;Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, 10.01.2011Declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (Anexa 1 la Legea 346/2004)Declaratie pe propria raspundere privind privind indeplinirea cerintelor minime de calificare, (daca e cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Recomandare, minim una, din partea unor beneficiari privind prestarea de servicii similare obiectului contractului;
- Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani: Ofertantul va prezenta cel putin un contract de servicii similare obiectului contractului.
- Informatii privind subcontractantii (daca e cazul);
- Angajament ferm privind sustinerea tehnica, incheiat in forma autentica, insotit de Declaratia de eligibilitate a sustinatorului, (daca e cazul);
- Lista privind utilajele si echipamentele din dotare, (Formularul 12H);
- Certificatul ISO 9001:2001, sau echivalent, pentru prestator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 12:00
Locul: Sediul S.I.R.CO.S.S. Medias, SoseauaSibiului, nr. 5, 551129
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258/810285, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut. contr. considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, S.N.G.N. ROMGAZ S.A. S.I.R.C.O.S.S. Medias
Adresa postala: str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. 0269/805151, Email: [email protected], Fax: 0269/830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 12:40