Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea Sistemului Informatic de Management al documentelor si Fluxurilor de Lucru


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
137.461 RON

Castigatorul Licitatiei: EXPERTISSA TIMISOARA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 81862/13.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367, In atentia: Ec.Cristina Scutariu, Ec.Lucretia Schipor, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea Sistemului Informatic de Management al documentelor si Fluxurilor de Lucru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de mentenanta a Sistemului Informatic , cuprind urmatoarele activitati : A.Administrarea si monitorizarea infrastructurii Domino si a clentilor Lotus instalatiB.Extinderea infrastructurii Domino (servere si clienti Lotus) ;C.Intretinerea si dezvoltarea sistemului informaticconform cerintelor din caietul de sarcini nr.SC2010-3853/17.02.2010
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
137, 461RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 57 Denumirea: Intretinerea sistemului informatic de management al documentelor si fluxurilor de lucru
V.1) Data atribuirii contractului 4/1/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EXPERTISSA TIMISOARA S.R.L.
Adresa postala: Bulevardul Take Ionescu, nr. 51, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300070, Romania, Tel.0356-401668, Email: [email protected], Fax: 0356-401669, Adresa internet (URL): www.qctconnect.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 137461.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 137461.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pretul contractului cuprinde: -abonamentul lunar, conform procesului verbal de negociere a contractului, de: 5.809, 91 lei la care se adauga T.V.A-ul legal;
-tarife stabilite in propunerea financiara si negociate conform procesului verbal de negociere pentru servicii la cerere neincluse in abonamentul lunar.Decontarile se vor face in limita sumei de 137.461 lei fara T.V.A.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis-Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Email: [email protected], Fax: 0256-200040
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conditiile stabilite prin Legea Contenciosului Administrativ
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice-Primaria Municipiului Timisoara, camera 229
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer