Licitatie Publica - INTRETINERE/REVIZIE, REPARATII SI UPGRADARE A SISTEMELOR DE SEMAFORIZARE SI INDICATOARELOR LUMINOASE CU LED-uri, IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Anunt de participare numarul 95464/09.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244513829, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI, SERVICIUL REGISTRATURA
Adresa postala: BULEVARDUL REPUBLICII NR.2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL REGISTRATURA, Tel.0244516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE/REVIZIE, REPARATII SI UPGRADARE A SISTEMELOR DE SEMAFORIZARE SI INDICATOARELOR LUMINOASE CU LED-uri, IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CERINTELOR CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CERINTELOR CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 15000 LEI; garantiA de buna executie: 10% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 sau 30.06.2009;Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;Obligatii contractuale in desfasurare, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 4 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cuprinzand serviciile similare executate de ofertant in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(CV-uri, copii dupa autorizatii/legitimatii/ certificate/atestari specifice);
- Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de: un stand pentru verificarea programelor/modulelor de laborator, o autoutilitara, o automacara, o masina de taiat asfalt, 3 autovehicule pentru interventii si un grup electrogen;
-- Declaratie referitoare la alte utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, inclusiv scule, dispozitive, verificatoare, AMC s.a.;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. experienta similara in valoare de 2 000 000 lei, cu TVA; Ofertantul o poate dovedi prin prezentarea mai multor contracte (in copie) derulate si finalizate in ultimii 3 ani, insotite de recomandari din partea beneficiarilor; Se solicita ca cel putin 1 contract dintre cele prezentate de ofertant pentru demonstrarea acestei cerinte minime sa aiba ca obiect servicii de intretinere in valoare de 700 000 lei, cu TVA;2. Ofertantul sa faca dovada ca dispune de urmatoarele: a) dotari tehnice privindposibilitatea vizualizarii prin intermediul camerelor de supraveghere trafic (2 PC pentru monitorizare, din care 1 PC portabil si soft de programare);b) 1 inginer electronist/automatist cu experienta in proiectarea si realizarea sistemelor de semaforizare;c)utilaj ridicator pentru interventii la semafoarele montate in consola si pentru interventii la camerele de supraveghere trafic, indiferent de modalitatea juridica de detinere a acestuia (proprietate, leasing, chirie, comodat);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Tehnic-Investitii dinstr. Valeni nr. 32.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/529107
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI, SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: BULEVARDUL REPUBLICII NR.2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:02