Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA - DESZAPEZIRE ? 01 noiembrie 2012 - 15 martie 2013


Anunt de participare numarul 138358/24.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700285, Romania, Punct(e) de contact: Antoneta Manolache, Tel. +40 232255961, Email: [email protected], Fax: +40 232255960, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERIDRUMURIJUDETENEPETIMPDEIARNA- DESZAPEZIRE ? 01 noiembrie 2012 - 15 martie 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Iasi aflate in administrarea DJADP Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si deszapezirea retelei de 1050 km de drumuri judetene pe cele doua niveluri de interventie, respectiv I si II, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.Pentru prestari de servicii, s-a estimat o valoare de 3.302.492 lei, iar pentru pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna, activitati care presupun executii de lucrari, s-a estimat o valoare de 723.628 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA- DESZAPEZIRE ?01 noiembrie 2012 - 15 martie 2013, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 026, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 7.806, 12 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun.Iasi. RO41TREZ4065006XXX008195, Cod fiscal D.J.A.D.P. Iasi: 14009336.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 13. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr. 14) sau de o societate de asigurari sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Achizitorul va restitui executantului garantia retinuta dupa terminarea contractului la 14 zile dupa incheierea procesului verbal de receptie intr-o singura etapa.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1B
c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antoneta Manolache- director executiv, Bogdan Benta-consilier, Mihai Iftimiei-consilier juridic SAPC-CJ Iasi, Carmen Irimia-consilier CAP, Marius Nedelcu-consilier SDC, Mihai Ciopate-consilier SDC, Laurentiu Diaconu ?consilier CPSC, Lucian Draganescu-consilier CPSC -formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.h) persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Pentru persoanele fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta minima: cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa: 8.050.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.
Curs mediu anual comunicat de BNR:
Anul 2009 1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010 1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 1 euro = 4, 2379 lei
2. Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru indeplinirea contractului.Resurse financiare reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de indeplinire (realizare) a contractului de achizitie publica, in suma de: 1.500.000 lei cu valabilitate de 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, conditia impusa se va considera indeplinita in mod cumulativ.Resursele financiare ale subcontractantilor nu se iau in calcul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii similare (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
2. Declaratia privind lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
3.Experienta similara-servicii: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat cu succes servicii similare ob. contr.ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.
Se solicita prezentarea a cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de ach.publica (servicii de deszapezire in infrastructura de transport rutier), a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 3.300.000 lei, fara TVA.Prin servicii prestate si finalizate se inteleg: - servicii receptionate partial; sau - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Formularul 5 va fi insotit de copii dupa elem.relev.ale contr., p-v de receptie la terminarea serviciilor, recomandari din partea benefic.
4. Experienta similara-lucrari: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a exec.si finalizat cu succes lucr. similare ob.contr. ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.
Se solicita prezentarea a cel mult doua contracte care au avut ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie publica, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 720.000 lei, fara TVA.
Prin lucrari executate si finalizate se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Formularul 5 va fi insotit de copii dupa elem.relev.ale contr., p-v de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea benefic.
5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
6.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
a) insotitorutilaje: - min. 36;
b) operator deszapezire: - min. 6 persoane, cu cel putin studii medii (liceale);
c) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul constructii drumuri;d) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini - inginer constructii drumuri;
e) un inginer cu specializare in constructii drumuri.
Pt.pers.de specialitate, cu exceptia insotit.ut.se va prez.in copie certif.pt. conform.cu orig.urm.doc.: -Decl.de dispon. (Anexa 6B), semnate in original;
-acte studii si CV-uri;
-autoriz./certif.de atest.profes./legitim.aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor), cf. legilor in vigoare.
7. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitie publica
8. Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie):
a) Autoutilaj special, min. 4x4, cu turbofreza - min. 5 buc;
b) Autogreder - min. 8 buc;
c) Incarcator frontal (> 2 mc) - min. 5 buc;
d) Autocamion min.6X4 cu lama siRSP-min.14buc;
e) Autoutilitara cu 7 locuri si bena transport materiale - min. 3 buc ;
f) Telefoane mobile -36 buc;
g) Laptop - 3 buc, cu dispozitiv mobil de conectare la internet;
h) Cel putin cate o locatie in Iasi, Pascani, Targu Frumos, Tibanesti si Vladeni, i) Statie de preparat mixturi asfaltice-1 buc;
j) Cilindru compactor - 1 buc;
k) Laboratorde incercari de grad III, autorizat ISC -1 buc.
Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 1D).
1. Certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent
2. Certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1885/02.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 10:00
Locul: DJADP Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 13, cod. 700075, mun. Iasi, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare;
-orice ofertant, prin reprezentantii sai imputerniciti;
-observatorul UCVAP, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Docum.emise de institutii oficiale din tara in care ofert.straini sunt rezidenti pot fi prezentate in limba originara, cu cond ca acestea sa fie insotite de traduc autorizata in lb.romana. Toate doc.(oferta si doc. ce insotesc oferta)inclusiv solicit. de clarif. vor fi prez. in lb. romana, insotite de traduc.autoriz.Ofert.are oblig de a mentine oferta valabila pe toata per.de valab declarata; AC are dr.de a solicita in circumst. except.inainte de expirarea per.de valab.a ofertei, prel.acestei perioade; Ofert.are oblig.de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prel.per.de valab.a ofertei; AC va sol.clarif.op.econ.care nu este de acord cu prel.per.de valab.a ofertei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a inspecta bazele declarate, inclusiv punctele de sprijin, utilajele si echipamentele prezentate in cadrul ofertei si de a refuza orice locatie sau utilaj care nu corespunde cerintelor, acest fapt atragand dupa sine descalificarea operatorului. Pe perioada de evaluare a ofertelor nu se accepta schimbari ale locatiilor sau utilajelor declarate in oferta.Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 135 zile de la data precizata in ordinul de incepere a contractuluiIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la data luarii la cunostinta de orice act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.J.A.D.P. Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala: soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700285, Romania, Tel. +40 232-255961, Fax: +40 232-255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer