Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA - DESZAPEZIRE ? 01 noiembrie 2012 - 15 martie 2013


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
4.026.117 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea: SC Eky - Sam SRL ? lider, SC Ted Construct SRL si SC ENVIRO Construct SRL
Anunt de atribuire numarul 138358/22.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 132143
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.13, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Minciuna, Tel. +40 232255961, Email: [email protected], Fax: +40 232255960, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERIDRUMURIJUDETENEPETIMPDEIARNA- DESZAPEZIRE ? 01 noiembrie 2012 - 15 martie 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Iasi aflate in administrarea DJADP Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si deszapezirea retelei de 1050 km de drumuri judetene pe cele doua niveluri de interventie, respectiv I si II, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.Pentru prestari de servicii, s-a estimat o valoare de 3.302.492 lei, iar pentru pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna, activitati care presupun executii de lucrari, s-a estimat o valoare de 723.628 lei.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
4, 026, 116.9RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1885/02.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S164-272856din24.08.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2849 Denumirea: INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA ? DESZAPEZIRE ?01 noiembrie 2012 ? 15martie 2013
V.1) Data atribuirii contractului 31.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea: SCEky - SamSRL ? lider, SCTed ConstructSRL si SCENVIRO Construct SRL
Adresa postala: Tg. Frumos, str. Justitiei nr. 2-5, Localitatea: Tg. Frumos, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 232710478, Fax: +40 232711801
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4026120.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4026116.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 80457.36
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Docum.emise de institutii oficiale din tara in care ofert.straini sunt rezidenti pot fi prezentate in limba originara, cu cond ca acestea sa fie insotite de traduc autorizata in lb.romana. Toate doc.(oferta si doc. ce insotesc oferta)inclusiv solicit. de clarif. vor fi prez. in lb. romana, insotite de traduc.autoriz.Ofert.are oblig de a mentine oferta valabila pe toata per.de valab declarata; AC are dr.de a solicita in circumst. except.inainte de expirarea per.de valab.a ofertei, prel.acestei perioade; Ofert.are oblig.de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prel.per.de valab.a ofertei; AC va sol.clarif.op.econ.care nu este de acord cu prel.per.de valab.a ofertei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a inspecta bazele declarate, inclusiv punctele de sprijin, utilajele si echipamentele prezentate in cadrul ofertei si de a refuza orice locatie sau utilaj care nu corespunde cerintelor, acest fapt atragand dupa sine descalificarea operatorului. Pe perioada de evaluare a ofertelor nu se accepta schimbari ale locatiilor sau utilajelor declarate in oferta.Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 135 zile de la data precizata in ordinul de incepere a contractuluiIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la data luarii la cunostinta de orice act al autoritatii contractante.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.J.A.D.P. Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 13, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232-255961, Fax: +40 232-255960
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer