Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2010 - 2011


Anunt de participare numarul 109465/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala:  soseaua Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  6600, Romania, Punct(e) de contact:  RADU JUDELE, Tel. 0232255961, Email:  [email protected], Fax:  0232255960
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA2010 - 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Iasi aflate in administrarea D.J.A.D.P. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si deszapezirea retelei de 1047 km de drumuri pe cele doua niveluri de interventie, respectiv I si II, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea si deszapezirea retelei de 1047 km de drumuri pe cele doua niveluri de interventie, respectiv I si II, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 042, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 15.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 60.000 lei si garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CJ Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006? FORMULAR nr. 12A si nr. 12B(din sectiunea FORMULARE si MODELE);
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (si pentru toate sediile secundare) si alte venituri ale bugetului local;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;
- Certificat de inregistrare (CUI)emis de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
- Certificat de atestare tehnica a ofertantului privind lucrarile de executie drumuri, poduri si constructii aferente sau echivalent, eliberat de A.P.D.P. (Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri) din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009);
- Bilantul contabil pe ultimul an - 2009;
- Disponibilitati banesti necesare pentru executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 6 000 mii lei;
- resurse banesti pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru perioada impusa, in suma de: 500 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara;
Ofertantul, pentru a fi calificat, trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de inchiriere, de leasing etc):
- Autofreza - min. 5 buc;
- Autogreder - min. 8 buc;
- Autobasculanta pentru transportul agregatelor (24T) - 6 buc.
- Incarcator frontal (> 2 mc) - min. 4 buc;
- Camion 8X4 cu lama si raspanditor - min.6 buc;
- Camion 6X4 cu lama si raspanditor - min.6 buc;
- Autoutilitara cu 7 locuri si bena transport materiale - min. 3 buc ;
- Cel putin cate o locatie in Iasi, Pascani, Targu Frumos si Tibanesti
- Statie de preparare emulsie bituminoasa - min. 1 buc;
- Utilaj special pentru executia reparatiilor de imbracaminti asfaltice prin tehnologia de stropiri succesive executate mecanizat - 2 buc;
- Dispozitiv mecanic de pulverizare- 2 buc;
- Cilindru compactor- 2 buc;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin unui contract denatura si complexitatea lucrarilor ofertatea carui valoare sa fiede cel putin 500 000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4934 /12.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- comisia de evaluare;
- reprezentantii ofertantilor;
- observatorul de semnat de catre UCVAP, daca e cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Str. ANASTASIE PANU nr. 5, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DJADP-Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala:  soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700285, Romania, Tel. 0232/255961, Fax:  0232/255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer