Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA ? DESZAPEZIRE ? 01 februarie 2012-martie 2012


Anunt de participare numarul 132000/14.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: Radu JUDELE, Tel. 0232255961, Email: [email protected], Fax: 0232255960, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA ? DESZAPEZIRE ? 01 februarie 2012-martie 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Iasi aflate in administrarea DJADP Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA ? DESZAPEZIRE ? 01 februarie 2012-martie 2012
Intretinerea si deszapezirea retelei de 1047 km de drumuri judetene pe cele doua niveluri de interventie, respectiv I si II, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTRETINERI DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA- DESZAPEZIRE ?01 februarie 2012-martie 2012, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 853, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 37.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- Declaratii privind calitatea de participant;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1din OUG 34/2006 (A);
- Declaratie pe proprie raspundere conform Ord 314/2010ANRMAP;
- Certificate ANAF(locale si stat), pentru persoane juridice/fizice romane;
- pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta;
- Certificat constatator emis de ORC, pentru persoane juridice/fizice romane;
- pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindcifra de afaceri medie anuala;
- Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru indeplinirea contractului;
- Bilantul contabil pe ultimul an incheiat (2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minimum 3.700 mii lei;
- resurse financiare negrevate de datorii in suma de: 600.000 lei cu valabilitate de 30 zile calendaristice de la data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani;
- Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010);
- Certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
- Certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -servicii: Se solicita prezentarea unui contract de natura si complexitate similara serviciilor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie de cel putin1.000.000 lei, fara TVA;
- Dotarea minima obligatorie: - Autoutilaj special, min 4x4 cu turbofreza - min.4 buc;
- Autogreder - min. 8 buc;
- Camion min 6X4 cu lama si raspanditor - min.14 buc;
- Incarcator frontal (> 2 mc) - min. 5 buc;
- Autoutilitara cu 7 locuri si bena transport materiale - min. 3 buc ;
- Telefoane mobile pentru fiecare utilaj si pentru comandament -36 buc;
- Laptop - 3 buc, cu dispozitiv mobil de conectare la internet, pentru fiecare operator responsabil de baza de deszapezire;
- detinere in proprietate, inchiriere sau comodat, cel putin cate o locatie in Iasi, Pascani, Targu Frumos, Tibanesti si Erbiceni;
- Utilaj special pentru executia reparatiilor de imbracaminti asfaltice prin tehnologia de stropiri succesive executate mecanizat - 1 buc;
- Dispozitiv mecanic de pulverizare- 1 buc;
- Perie mecanica de curatat drumuri- 1 buc;
- Cilindru compactor- 1 buc ;
- Autocisterna transport emulsie-1 buc;
- Statie de preparare emulsie bituminoasa-1 buc;
- Un laboratorde incercari autorizat de grad III, autorizat ISC.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat: - insotitorutilaje: - min. 36;
- operatori deszapezire : - min. 6 persoane, cu cel putin studii medii (liceale);
- un responsabil tehnic cu executia;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
- un inginer drumuri ? poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4165/ 11.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 09:00
Locul: Sediul D.J.A.D.P. Iasi, soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, municipiul Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- comisia de evaluare;
- orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti;
- observatorul UCVAP, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legislative (ART. 256^2, alin.1, lit.b din OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana de Administrare a Drumurilor si Podurilor Iasi, compartiment achizitii publice
Adresa postala: soseauaBucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700285, Romania, Tel. 0232-255961, Fax: 0232-255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer