Licitatie Publica - Introducere apa curenta sat Merisani, comuna Dobrotesti, judetul Teleorman
Anunt de participare numarul 59268/21.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dobrotesti (Primaria Dobrotesti)
Adresa postala: Comuna Dobrotesti, jud. Teleorman, Localitatea: Dobrotesti, Cod postal: 147115, Romania, Punct(e) de contact: Domnul Cristea, Tel.0247336816, Email: [email protected], Fax: 0247336802
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Introducere apa curenta sat Merisani, comuna Dobrotesti, judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Merisani, comuna Dobrotesti, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Introducere apa curenta sat Merisani, comuna Dobrotesti, judetul Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Introducere apa curenta sat Merisani, comuna Dobrotesti, judetul Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 2, 875, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 14000 lei prin OP ct.RO78TREZ6085006XXX001601 Rosiori de Vede, garantia de buna executie prin retineri succesive din facturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 85%Bugetul local 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in conditiile prevazute de art.181, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatilor si taxelor, catre stat, inclusiv cele locale la bugetul local, Certificat constatator de la Registrul Comertului, indeplinirea condiilor impuse de art.181 lit.a) din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani sa fie de min.8400000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LIsta principalelor lucrari executate in ultimi cinci ani insotita de certificari de buna executie, in care sa existe cel putin un contract de acelasi tip de lucrari.
La contractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare, in copie , procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de ISC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
423/24.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa de la sediul autoritatii contractante , plata efecuandu-se la casieria unitatii pe baza de chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 13:00
Locul: Primaria comunei Dobrotesti, judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite prin Dispozitia Primarului comunei Dobrotesti si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS Nr.6, Sector 3.Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Algeria, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA COMUNEI DOBROTESTI
Adresa postala: Comuna Dobrotesti, judetul Teleorman, Localitatea: Dobrotesti, Cod postal: 147115, Romania, Tel.0247336802, Fax: 0247336802
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dobrotesti, judetul Teleorman
Adresa postala: Comuna Dobrotesti, judetul Teleorman, Localitatea: Dobrotesti, Cod postal: 147115, Romania, Tel.0247336802, Fax: 0247336802
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 14:13