Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRODUCERE CANALIZARE IN COMUNA COLONESTI JUDETUL OLT


Anunt de participare numarul 53017/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COLONESTI- JUDETUL OLT
Adresa postala: COMUNA COLONESTI, SAT COLONESTI, JUDETUL OLT, Localitatea: Colonesti, Cod postal: 237080, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE STAN, Tel.0249463001, Email: [email protected], Fax: 0249463103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRODUCERE CANALIZARE IN COMUNA COLONESTI JUDETUL OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA COLONESTI JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI INTRODUCERE RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA COLONESTI JUDETUL OLT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI INTRODUCERE RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA COLONESTI JUDETUL OLT
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 175000 LEI CONSTITUITA PRIN S.G.B EMISA DE O BANCA DIN ROMANIA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA MINIMA: DECLARATIE ELIGIBILITATE, ART. 181 DIN OUG 34/2006, DECLARATIE PARTICIPANT PROCEDURA, CERTIFICATE PRIVIND PLATA DATORIILOR CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE, CAZIER FISCAL ELIBERAT DE DGFP, CAZIER JUDICIAR PENTRU REPREZENTANTUL LEGAL, CERTIFICAT ORC IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA CUI SI STATUT/ACT CONSTITUTIV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI (2005, 2006, 2007) MINIM DE 3 ORI VALOAREA ESTIMATA, SOLVABILITATE, LICHIDITATE PE BAZA DATELOR DIN BILANTUL AFERENT ANULUI 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SOLVABILITATE MINIM 35%, LICHIDITATE MINIM 130%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, EXPERIENTA MINIM UN CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DIN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR CIVILE, EDILITARE, INDUSTRIALE SAU AGRICOLE CU O VALOARE DE MINIM 2000000 EURO, MINIM UN CONTRACT CU CARE SA-SI DEMONSTREZE EXPERIENTA SIMILARA, PV DE RECEPTIE CU VIZA ISC, RECOMANDARI, DOTARI, ISO 9001 SAU ECHIVALENT, ISO 14001 SAU ECHIVALENT, ISO 18001 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CU NUMERAR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SAU O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COLONESTI , COMUNA COLONESTI, JUDETUL OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA UNEI IMPUTERNICIRI EXPRESE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
o vizita in teren este prevazuta pentru data de 26.05.2008 orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI COLONESTI
Adresa postala: COMUNA COLONESTI, JUDETUL OLT, Localitatea: COLONESTI, Cod postal: 237080, Romania, Tel.0249463001, Email: [email protected], Fax: 0249463103, Adresa internet (URL): www.primariacolonesti.judetulolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer