Licitatie Publica - Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
Anunt de participare numarul 34609/02.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comunei Peregu Mare (Primaria Comunei Peregu Mare)
Adresa postala: nr. 137, Localitatea: Peregu Mare, Cod postal: 317240, Romania, Punct(e) de contact: sediul central, Tel.0740164934, In atentia: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0257/459101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Peregu Mare, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 lucrare introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
Valoarea estimata fara TVA: 874, 971.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-13124.57 lei;garantia de buna executie-5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, HG 577/1997 modificata prin HG 1256/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale
- declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificat Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale
- certificat Autoritatea Publica Locala, valabile la deschiderea ofertei.
- certificatul ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul 2006 vizat/inregistrat;
- balanta pe ultima luna;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, continand valori, perioade executie, beneficiari.-decl.ref.la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-decl.ref.la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cel putin un contract de minim 262.500 lei;Depunerea atestatului / angajamentului de participare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei Peregu Mare sau cu OP in contul RO03TREZ0315006XXX000022 deschis la Trezoreria Pecica
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul General Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data cand contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Peregu Mare
Adresa postala: nr. 137, Localitatea: Peregu Mare, Cod postal: 317240, Romania, Tel.0257/459101, Email: [email protected], Fax: 0257/459161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2007 11:00