Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intrtineri drumuri judetene pe timp de iarna, in perioada 01.01.2009 - 15.03.2009 - deszapezire


Anunt de participare numarul 69369/25.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A DRUMURILOR JUDETENE IASI
Adresa postala: IASI B-DUL STEFAN CEL MARE SI SFANT NR.13, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: Savlovschi Dorin, Tel.0232255961, Email: [email protected], Fax: 0232255960
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intrtineri drumuri judetene pe timp de iarna, in perioada 01.01.2009 - 15.03.2009 - deszapezire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene (1061 km) din judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intrtineri drumuri judetene pe timp de iarna, in perioada 01.01.2009 - 15.03.2009 - activitati de deszapezire ( deszapezire manuala , mecanica , raspindirea de materiale chimice si antiderapante, patrulare cu utilaje , montare de indicatoare si panouri de parazapezi )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Interventii cu materiale antederapante , deszapezire manuala si mecanica pe 1061 km de drumuri judetene .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 163, 413RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
74 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare constituita conform art. din HG nr, 925 / 2006 in cuantum de 40000 RON , garantia de constiuire a avansului si garantia de buna executie , conform documentatiei de atribuire .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ( taxa TVA )si Bugetul Consiliului Judetan Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind neincadrarea in prevederele art. 181 din OUG nr. 34 / 2006.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local la zi ( original/copie legalizata )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura .- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.- Certificat constatator emis de Registrul Comertului (origina/copie legalizata )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Bilantul contabil la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.- Cifra de afacere medie anuala impusa pe ultimii 3ani sa fie de minimum 6000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind dotarile specifice , utilajele necesare indeplinirii contractului.- formular 12H-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat -formular 12 I- Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9076/24.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul se poate achita la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2008 09:00
Locul: Sediul SPADJ Iasi, b-dul. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Anastasie Panu , nr 5., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232-260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul SPADJ Iasi.
Adresa postala: str. Stefan cel Mare si Sfant , nr. 13, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Tel.0232/255961, Fax: 0232/255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2008 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer