Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Parcul Natural Defileul Muresului Superior (P.N.D.M.S.) si al Ariilor Naturale Protejate Anexe


Anunt de participare numarul 137556/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ocolul Silvic de Regim Gheorgheni SA
Adresa postala: str. Gabor Aron, nr. 2, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Laczko Terez, Tel. +40 266363221, Email: [email protected], Fax: +40 266364500, Adresa internet (URL): www.osrgh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si alte activitati anexe
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Parcul Natural Defileul Muresului Superior (P.N.D.M.S.) si al Ariilor Naturale Protejate Anexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Judetul Mures si judetul Harghita
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din P.N.D.M.S. si al Ariilor Naturale Protejate Anexe, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90713000-8 - Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din P.N.D.M.S. avand o suprafata de 9.156 ha si Siturile anexe avand o suprafata de 180628 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 162, 743.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Valoarea garantiei de participare este 100.000, 00 lei.b) Modalitati de constituire acceptate: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul nr. 1;
- Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de banca pentru autoritatea contractanta;Contul de IBAN este: RO26 BTRL 0210 1202 8567 7100, deschis la Banca Transilvania Agentia Miercurea Ciuc sucursala Gheorgheni;
- Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilac) Dovada achitarii garantiei de participare: - copia dupa documentul de plata vizata de banca/trezorerie in plicul nesigiliat atasat ofertei, langa scrisoarea de inaintare - Formular nr. 2 si imputernicirea semnatarului de oferta - Formular nr. 20;
- oferta se respinge in cazul in care nu este insotit de copia documentului de plata a garantiei de participare, conform HG 925/2006, - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 180 de zile incepand de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederilor art. 278(1) alin (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii reprezinta 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se constituie prin retinerea succesiva de catre achizitor din facturile care se vor plati prestatorului pana la acoperirea intregii sume a garantiei de buna executie;Sumele vor fi virate de catre achizitor intr-un cont deschis la o banca agreata de ambele parti si care va fi inchis pentru prestator si deschis pentru achizitor.Initial contul va fi alimentat de catre prestator cu o suma care reprezinta minim 3% din valoarea totala a contractului fara TVA; depunerea sumei initiale a garantiei se face de catre prestator in termen de 3 zile de la semnarea contractului de catre achizitor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Uniunea Europeana (F.E.D.R.) si Bugetul de Stat, prin AM POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Daca e cazul, la incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Declaratie privind eligibilitatea ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani - Formular nr. 4;
Cerinta 2:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 5.
Cerinta 3:
Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular nr. 6.
Persoanele implicate din cadrul Autoritatii contractante care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aprobabugetul aferent achizitiei sunt: Mihalydeak Imre, Benedek Emerik, Ivacsony Francisc, Fejer Karoly, Melles Elod, Laczko Terez, Czirjak Mariana, Mateiu Mariana, Horvath Arnold, Bodo Sandor,
Cerinta 4:
Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular nr. 7.
Cerinta 5:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 22.
Se vor atasa:
- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata CONFORM CU ORIGINALUL.
Daca se depun oferta comuna, cerintele trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1:
Persoane juridice/fizice romane:
- Certificat unic de inregistrare emis de O.R.C. sau act/decizie de infiintare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) ? emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in tara in care este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul",
Persoane juridice/fizice straine:
- Stat de personal ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul",
- Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate.
Cerinta 2:
In cazul ofertelor comune:
- Acord de asociere, - Formular nr. 21.
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular nr. 25.
Nota: Daca se depun oferta comuna, cerintele trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 (trei) ani sa fie de minim: 4.000.000 lei.
Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici (de ex. bilantul contabil, etc.) din care sa reiasa cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani fara a fi luat in considerare anul in curs.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Lista principalelor servicii de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, prestate in ultimii 5 ani.
Cerinta 2:
Ofertantul sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a unei experiente similare din punct de vedere tehnic si stiintific descrisa in caietul de sarcini, pe suprafata unei arii naturale protejate. Prezentare copii ale partilor relevante din contracte si procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau de receptie finala considerate a demonstra experienta similara.
Prezentarea recomandarii din partea beneficiarului cu privire la modul de desfasurare a contractului declarat similiar.
Cerinta 3:
Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Cerinta 4:
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Echipa de lucru va fi compusa din min. 49 de persoane. Competentele solicitate echipei de specialisti sunt:
Lider echipa- studii superioara de lunga durata, exp.generala min.5 ani, exp.prof. in domeniul care face obiectul contr. min.3 ani
- min. 3 spec. in crearea si utilizarea GIS, cartografiere digitala si amenajarea teritoriului;
- min. 5 spec. in habitate de interes comunitar si national;
- min. 4 spec. in flora;
- min. 2 spec. in nevertebrate;
- min. 2 spec. in amfibieni si reptile;
- min. 3 spec. in pasari;
- min. 2 spec. in mamifere;
- min. 2 spec. in pesti.
Min.1 secialist din fiecare categ. va avea 5 ani exp.generala si 3 ani exp. prof. in dom. contr.; restul specialistilor vor avea min.3 ani exp. generala si 2 ani exp. prof. in domeniul care face obiectul contr.
Cerinta 5:
-In situatia in care specialistii nu sunt angajatii operatorului economic ofertant, se va prezenta o Conventie de colaborare insotita de Declaratie de disponibilitate.
-CV semnat
-Dovada specializarii (diplome, adeverinte de absolvire) - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Cerinta 6:
Lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare.
Acordurile de subcontractare se vor solicita ofertantului castigator la incheierea contractului.
Standarde de asigurare a calitatii.
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001:2008, sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstarea acestuia se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiese ca avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu-zis.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: Pn1 = Pretmin/Pretn x 70 unde: Pn1 = punctajul ofertei care se evalueaza, Pretmin = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse, Pretn = pretul ofertei care se evalueaza. Punctajul ofertei se calculeaza cu formula Pn = Pn1+Pn2, unde: Pn = Punctajul obtinut pentru oferta depusa, Pn1 = punctajul pretului ofertei, Pn2 = punctajul obtinut pentru termenul de executie.
2.
Termenul de executie
30%
Descriere: Planificarea trebuie sa fie prezentata sub forma de grafic Gantt cu precizarea activitatilor in concordanta cu termenele de prestare urmarind legaturile si relatiile intre activitatea si secventialitatea acestora precum si a resurselor umane alocate pe activitatea respectiva. Prin prezentarea graficului Gantt operatorul economic isi sustine termenul de executie propus. Termenul maxim acceptat pentru executarea lucrarilor este de 16 luni de la semnarea contractului, in cazul unui termen de excutie mai mare oferta va fi declarata neconforma. Durata minima realista, sub care oferta nu va fi punctata, este de 13 luni pentru care va fi acordat punctajul maxim de 30 puncte. Pn2 = (Tmax - Tn) / (Tmax-Tmin) X 30 unde: Pn2 = punctajul ofertei care se evalueaza, Tmax = termenul de executie maxima prevazut in caietul de sarcini, Tmin = durata de executie minim realista, Tn = termenul ofertei care se evalueaza.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2109 / 05.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2012 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin caserie sau cu Ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2012 14:00
Locul: loc. Gheorgheni, str. Gabor Aron, nr. 2, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori CVAP daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU Axa Prioritara 4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc sunt clasati doi ofertanti cu acelasi punctaj, se va declara castigatoare oferta care are pretul cel mai scazut, iar daca si pretul este acelasi se va solicita depunerea de catre acestia a unei noi propuneri financiare in termenul de evaluarea a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer