Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Parcul Natural Defileul Muresului Superior (PNDMS)


Anunt de participare numarul 148710/25.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ocolul Silvic de Regim Gheorgheni SA
Adresa postala: str. Kossuth Lajos, nr. 36, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Korpos Attila, Tel. +40 266363221, Email: [email protected], Fax: +40 266364500, Adresa internet (URL): http: //www.osrgh.ro/alte-anunturi.php?lang=ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si alte activitati anexe
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Parcul Natural Defileul Muresului Superior (PNDMS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: judetul Mures si judetul Harghita
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din P.N.D.M.S. si al Ariilor Naturale Protejate Anexe, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini anexa la Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90713000-8 - Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din P.N.D.M.S. avand o suprafata de 9.156 ha si Siturile anexe avand o suprafata de 180.628 ha.
Valorile estimate ale serviciilor pe categorii de activitate sunt urmatoarele:
- AI1 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare ahabitatelor (include 30 buc imagini satelitare multispectrale): 1 buc studiu - 4.472.787, 71 lei;
- AI2 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de mamifere: 1 buc studiu - 1.028.578, 85 lei;
- AI3 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de amfibieni si reptile: 1 buc studiu - 90.526, 28 lei;
- AI4 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de pesti: 1 buc studiu - 156.508, 37 lei;
- AI5 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor nevertebrate: 1 buc studiu - 288.195, 73 lei;
- AI6 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de plante: 1 buc studiu - 499.843, 49 lei;
- AI7 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de pasari (include 8 buc imagini satelitare multispectrale): 1 buc studiu - 626.302, 91 lei.
Preturile de mai sus NU contin TVA!
Valoarea estimata fara TVA: 7, 162, 743.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Valoarea garantiei de participare este 140.000, 00 lei.b) Modalitati de constituire acceptate: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul nr. 1;
- Virament bancar in contul autoritatii contractante;Contul de IBAN este: RO26 BTRL 0210 1202 8567 7100, deschis la Banca Transilvania Agentia Miercurea Ciuc sucursala Gheorgheni;
- Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilac) Dovada achitarii garantiei de participare: - copia dupa documentul de plata vizata de banca/trezorerie in plicul nesigiliat atasat ofertei, langa scrisoarea de inaintare - Formular nr. 2 si imputernicirea semnatarului de oferta - Formular nr. 20;
- oferta se respinge in cazul in care nu este insotita de copia documentului de plata a garantiei de participare, conform HG 925/2006, - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 120 de zile incepand de la data limita de primire a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui in valuta, referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare va fi cursul leu/valuta BNR de la data publicarii Anuntului de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o valoare conform prevederilor art. 278 ind 1, alin (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii reprezinta 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.- Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. prevederile art. 90 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, prestatorul este obligat sa depuna suma initiala care reprezinta min. 3% din valoarea totala a contractului fara TVA si va fi constituita in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului. In acest caz sumele vor fi virate de catre achizitor intr-un cont deschis la o banca agreata de ambele parti (conf. art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) care va fi inchis pentru prestator si deschis pentru achizitor.2. In cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara/societate de asigurari, documentul de garantare a sumei ce reprezinta garantia de buna executie va fi anexa la contractul de servicii si se va prezenta in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Uniunea Europeana (F.E.D.R.) si Bugetul de Stat, prin AM POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 (inclusiv tert sustinator) - Formular nr. 4.
Cerinta 2:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 5.
Cerinta 3:
Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv subcontractanti si terti sustinatori - daca este cazul). - Formular nr. 6.
Persoanele implicate din cadrul Autoritatii contractante care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei sunt: Mihalydeak Imre, Benedek Emerik, Ivacson Francisc, Fejer Karoly, Melles Elod, Korpos Attila, Czirjak Mariana, Ilie Livia, Horvath Arnold, Birtalan Istvan, Popa Ionel, Abran Peter, Calin Cenger, Both Jozsef, Mateiu Mariana, Szekely-Sitea Anca, PopSorin, Manta Nicolae, Mihul Maria, Oroian Silvia, Papp Tamas.
Cerinta 4:
Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular nr. 7.
Cerinta 5:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 22.
Se vor atasa:
- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Nota: Certificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata CONFORM CU ORIGINALUL.
Daca se depune oferta comuna, cerintele trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
In cazul ofertelor comune se vor prezenta urmatoarele documente:
- Acord de asociere - Formular nr. 21 in original, copie legalizata sau copie lizibila "Conform cu Originalul".
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular nr. 24 in original, copie legalizata sau copie lizibila "Conform cu Originalul".
- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire - in original. Cerinta 1:
Persoane juridice/fizice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul") ? informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Persoane juridice/fizice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in tara in care este rezident, valabile la data limita a depunerii ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul";
- Toate documentele pentru oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate.
Cerinta 2:
In cazul ofertelor comune cerintele trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie de minim: 2.500.000 lei.
Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici (de ex. bilantul contabil, declaratii privind cifra de afaceri globala, etc.) din care sa reiasa cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani fara a fi luat in considerare anul in curs.
Nota: Daca se depun oferta comuna, cerinta poate fi indeplinita cumulat, iar in cazul unui tert sustinator cerinta se va indeplini de catre un singur sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular cu Informatii generale despre ofertant cu Anexa corespunzatoare - Formular nr. 9 + Anexa.In cazul ofertelor cu tert sustinator se vor prezenta Angajament ferm privind sustinerea financiara a ofertantului - Formular nr. 27.In cazul in care cifra medie de afaceri globala in documente doveditoare sunt in valuta, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unei experiente similare din punct de vedere tehnic si stiintific la nivelul de cel putin un contract maxim 5 contracte care sa acopere minim 5 tipuri de activitati similare cu cele descrise in caietul de sarcini anexat, dupa cum urmeaza: - AI1 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare ahabitatelor;
- AI2 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de mamifere;
- AI3 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de amfibieni si reptile;
- AI4 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de pesti;
- AI5 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor nevertebrate;
- AI6 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de plante;
- AI7 - Inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de pasari.Nota: In cazul ofertelor comune cerinta se va indeplini prin cumul, iar in cazul unui tert sustinator cerinta se va indeplini in totalitate de catre un singur sustinator.
Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cadrul fiecarei activitati in parte (AI1-AI7), specialistii trebuie sa dispuna de urmatoarele echipamente: echipamente GPS, aparate de fotografiat profesionale, echipamente de teren si de transport pentru specialisti, echipamente de birou pentru inregistrarea datelor, echipamente topometrice.Nota: In cazul ofertelor comune sau cu tert sustinator cerinta poate fi indeplinit cumulat.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Competentele solicitate echipei de specialisti conform Caietului de sarcini sunt urmatoarele:
Conducator lucrare (1 pers.): studii superioare, min. 5 ani experienta generala, min. 3 ani experienta profesionala in calitate de coordonator.
Coordonatorul de lucrare trebuie sa aiba experienta specifica intr-un proiect in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate in cadrul acestui proiect.
Liderii de echipa (7 pers. - AI1-AI7): studii superioare, experienta generala min. 5 ani, experienta profesionala min. 3 ani in proiecte in domeniul activitatii pe care coordoneaza.
Nota: In cazul ofertelor comune sau cu tert sustinator cerinta poate fi indeplinita cumulat.
Echipa de lucru: studii superioare in domeniul activitatii in care participa, experienta generala min. 3 ani, experienta profesionala min. 1 ani.
Echipa de lucru implicata in derularea contractului va fi compusa din min. 49 de persoane.
Numarul de persoane pentru fiecare categorie de activitate sunt urmatoarele:
- AI1 - min. 20 specialisti (biologi, ecologi, ingineri silvici) in habitate,
- AI2 - min. 11 specialisti (biologi, ingineri silvici, ingineri cinegetica) in mamifere,
- AI3 - min. 3 specialisti (biologi) in amfibieni si reptile,
- AI4 - min. 2 specialisti (biologi) in pesti,
- AI5 - min. 3 specialisti (biologi) in nevertebrate,
- AI6 - min. 4 specialisti (biologi) in plante,
- AI7 - min. 6 specialisti (biologi) in pasari.
Nota: In cazul ofertelor comune sau cu tert sustinator cerinta poate fi indeplinita cumulat.
Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.
Lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare (daca este cazul).
Daca se depune oferta comuna, cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie indeplinite cumulat.
Standarde de asigurare a calitatii.
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001:2008, sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstarea acestuia se poate face si prin
prezentarea unui document din care sa reiese ca avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu-zis.
Nota: Daca se depune oferta comuna, cerintele trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o va realiza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 10.
Daca se depun oferte comune, cerintele se demonstreaza de cel putin unul dintre asociati.Prezentare certificate/documente ce demonstreaza experienta similara (de ex. copii ale partilor relevante din contracte sau proceselor verbale de receptie partiala / finala sau Recomandare din partea beneficiarilor - Formular nr. 11, etc.).
Completare Formular nr. 23 - Experienta similara.
In cazul ofertelor cu tert sustinator se vor prezenta Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului - Formular nr. 28.Completare Formular nr. 12.-Completare Lista cu personalul - Formular nr. 13.-Curriculum vitae semnat de specialisti - Formular nr. 15 (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".-Prezentare document privind dovada specializarii (diplome, adeverinte de absolvire) in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".Documentele doveditoare experientei solicitate pot fi fisa de post, contractul de munca, copie de pe Revisal sau orice alte documente similare.Recomandare de la beneficiarul / prestatorul unei lucrari de specialitate similara sau alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experientei solicitate (in cazul in care nu are recomandare / recomandari) - in original / copie legalizata / copie lizibila "Conform cu Originalul".-Prezentare Formular nr. 13.-Curriculum vitae semnat de specialisti - Formular nr. 15 (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".-Prezentare document privind dovada specializarii (diplome, adeverinte de absolvire) in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".Documentele doveditoare experientei solicitate pot fi fisa de post, contractul de munca, copie de pe Revisal sau orice alte documente similare.Recomandare de la beneficiarul / prestatorul unei lucrari de specialitate similara sau alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experientei solicitate (in cazul in care nu are recomandare / recomandari) - in original / copie legalizata / copie lizibila "Conform cu Originalul".-Prezentare documente care dovedesc relatia contractuala a specialistilor cu angajatorul (de ex. Raport per salariat din Revisal datat, semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic si/sau Contract de munca) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".In situatia in care specialistii implicati in proiect NU SUNT angajatii ofertantului, se va prezenta Conventii de colaborare sau Angajamente de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, insotita de Declaratie de disponibilitate - Formular nr. 14.Prezentare Declaratie privind partea din contract a subcontractantilor - Formular nr. 16.Prezentare Acord de subcontractare - Formular nr. 17.NOTA: Contractele de prestari servicii cu subcontractorii nominalizati in oferta (Formular nr. 16 si Formular nr. 17) se vor solicita ofertantului castigator la incheierea contractului.Conform Acordului de asociere - Formular nr. 21 si documentatiei de atribuire.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu principiul cunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din taracontractorului. Certificatele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
30%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5014 / 27.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2014 11:00
Locul: loc. Gheorgheni, str. Kossuth Lajos, nr. 36, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicitul operatorului economic ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU Axa Prioritara 4
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc sunt clasati doi ofertanti cu acelasi punctaj, se va declara castigatoare oferta care are pretul cel mai scazut, iar daca si pretul este acelasi se va solicita depunerea de catre acestia a unei noi propuneri financiare in termenul de evaluarea a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer