Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Investigari geofizice, perforari la sondele de investitii


Anunt de participare (utilitati) numarul 136117/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. GHE . GR. CANTACUZINO , NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: SISGN PLOIESTI ? SERVICIUL CONTRACTE, Tel. +40 244503720, In atentia: Doamnei Madalina Moise, Email: [email protected], Fax: +40 244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Investigari geofizice, perforari la sondele de investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: BILCIURESTI, URZICENI SI BALACEANCA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii de perforare prin cablu si pentru achizitia de date geofizice in gaura de sonda libera si tubata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76110000-7 - Servicii privind extractia gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini publicat pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA : lot 1 ? Perforare cu perforatoare 3 3/8in SPM/60°- BH lansabile in coloana, cu cablu geofizic, sonda de supraechilibru= 645577leilot 2- Investigatii geofizice in gaura libera si tubata = 605700 lei .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 251, 277RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: lot 1 = 7000 lei; lot. 2 = 6000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI , Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 15.? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, respectiv suma de 4425.576 lei, pentru lot. 1 si 4385.699 lei pentru lot 2 conform art.278¹ din O.U.G.34/2006;Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Cuant gar de buna exec a contr de servreprezinta 5% din val contr, fara T.V.A.Modul de const a gar de buna exec : ret succesive din sumele datorate pentru fac part.Contractantul are oblig de a deschide la unit Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp AC. Suma init care se depune de catre contractant in contul creat nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indepl contr, AC urmeaza sa alim acest cont de disp prin ret succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab drept gar de buna exec. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.AC are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna exec, cof. Art 91, din HG925/2006 .AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (2) din HG.925/2006, daca nua ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Vasile Carstea - director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiesti dl. Scarlatescu Virgil - presedinte comisie evaluare dna. Moise Madalina ? Sef serviciu Contracte ? membru; dl. Dragulinescu Romeo? Sef birou geologic ? membru Se va completa Formularul 3 ;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Ofertantul trebuie sa prezinte obligatoriu permise de manipulare cu surse radioactive si exploziv, copii legalizate dupa autorizatiile de detinere, transport si manipulare surse radioactive si explozive (emise de institutiile abilitate in acest sens: CNCAN - Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (conform Legii nr. 111/1996 (r2) privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Ordinul CNCAN nr. 14/24.01.200 (NSR ? 01 Normele Fundamentale de Securitate Radiologica), Ordinul CNCAN nr. 366/22.09.2001 (NSR ? 03 Normele de securitate radiologica ? Proceduri de autorizare), Ordinul CNCAN nr. 73/11.02.2002 (NSR ? 05 Normele de autorizare a lucrului cu surse de radiatii in exteriorul incintei special amenajate) si Ordinul nr. 202/15.10.2002 (NSR ? 07 ? Norme privind eliberarea permiselor de exercitare a activitatilor nucleare si desemnarea expertilor acreditati in protectie radiologica), INSEMEX Petrosani (conform Legii nr. 126/1995 privind regimul materialelor explozive, republicata in 2011), Inspectoratul Teritorial de Munca(conform Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca si a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006), Agentia Nationala de Control al Exporturilor - ANCEX - Autoritate Nationala in Domeniul Controlului Exporturilor si Importurilor de Produse Strategice (conform O.U.G. nr. 158/1999 privind regimul de control al exporturilor, importurilor si altor operatiuni cu produse militare si O.U.G. nr. 119/2010 privind regimul de control al operatiunilor cu produse cu dubla utilizare) si Inspectoratul Judetean de Politie din raza judetului in care se vor utiliza surse radioactive siexplozive (conform Legii nr. 111/1996 (r2) privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare si Legii nr. 126/1995 privind regimul materiilor explozive, republicata in 2011 - autorizatiile de la Inspectorarele Judetene de Politie vor fi prezentate la semnarea contractului).
Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul de atestare fiscala in original sau copie legalizata
2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010 ). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009. Nivelul minim impus este: lot 1 = 1.000.000 leisi pentrulot 2 = 1.000.000 lei .
Pentru calculul in euro se va volosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE .
Fisa de informatii generale ;Se vor prezenta copii ale bilanturilor inregistrate ale anilor 2008, 2009, 2010 (2011 ? daca e cazul).pentru 2008 ? 1euro = 3.6827 lei;
pentru 2009 ? 1euro = 4.2373 lei;
pentru 2010 ? 1euro = 4.2099 lei;pentru 2011 ? 1euro = 4.2379 lei.
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.- Fisa de experienta similara. Se impune ca cerinta minima pentru prestarea serviciilor in ultimii 3 ani , prezentarea unui contract de prestari de servicii similare ( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare Lot 1 = 600.000 lei, Lot 2 = 600.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE .- Document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant, din partea unui/unor beneficiar privind prestarea de servicii similare celor supuse prezentei achizitii.Se va completaSe vor prezenta copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.
pentru 2009 ? 1euro = 4.2373 lei;
pentru 2010 ? 1euro = 4.2099 lei;pen
2. Declaratie care contine informatii privind numarul si distributia in teritoriu a echipamentelor de suprafata care vor fi alocate pentru indeplinirea obiectivului licitatiei.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament din partea unui tert sustinator.
3. Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.
a) Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor supuse prezentei proceduri, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
b) Documente emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului pentru prestarea serviciilor supuse prezentei proceduri, conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 10:00
Locul: SISGN PLOIESTI, STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR.184
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputernoiti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma licitatiei deschise vor fi mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut) autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentru departajarea ofertelor.OFERTA FINANCIARA VA FI TRANSMISA IN RON.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC din cadrul S.I.S.G.N. PLOIESTI
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel. +40 244503101, Email: [email protected], Fax: +40 244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer