Licitatie Publica - INVESTITIE NOUA PENTRU CONSTRUIREA FERMEI DE VACI PENTRU 100 CAPETE DOTAREA CU INSTALATII SI MASINI AGRICOLE, POPULAT CU VACI , SATUL MORARENI , COMUNA LUPENI, JUD. HARGHITA
Anunt de participare numarul 28134/15.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GORDON PROD S.R.L.
Adresa postala: COMUNA LUPENI, SAT BISERICANI, NR.2/A, JUD.HARGHITA, Localitatea: Bisericani, Cod postal: 537166, Romania, Punct(e) de contact: LAJOS SZIGYARTO, Tel.0744791954, In atentia: d-lui director proiectare, Email: [email protected], Fax: 0266248446, Adresa internet (URL): www.gordonprod.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comrciala SRL
Activitate (activitati)
- Protectie socialaAltele: Fabricarea si comercializarea produselor lactate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INVESTITIE NOUA PENTRU CONSTRUIREA FERMEI DE VACI PENTRU 100 CAPETE DOTAREA CU INSTALATII SI MASINI AGRICOLE, POPULAT CU VACI , SATUL MORARENI , COMUNA LUPENI, JUD. HARGHITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Lupeni, sat Morareni, jud. Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire ferma de vaci de lapte 100 capete, dotate cu utilaje si masini agricole, instalatii de muls, centrala termica si instalatii interioare de apa - canal, electrice si de incalzire, populare cu vaci de lapte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213240-7 - Cladiri agricole (Rev.1)
01211100-0-Animale vii din specia bovina (Rev.1)
29360000-0-Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.1)
29370000-3-Tractoare (Rev.1)
29531100-1-Utilaje pentru laptarii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala conform proiectului Tehnic defalcata pe loturi astfel:
Lot 1 lucrari de constructii si instalatii aferenteLot 2 Utilaje si echipamente cu montaj, inclusiv montajul acestora, precum si dotarile independente; Lot 3 Masini, utilaje, instalatii si echipamente agricoleLot 4 Animale pentru reproductie
Valoarea estimata fara TVA: 4, 281, 147RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in val.de 42000RON, din care: Lot1-25420RON, Lot2-5575RON, Lot3-9170 RON, Lot4-1835RON.Garantia de buna executie 7%din val.contract.(pt intreaga lucrare sau pt fiecare lot in parte)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin programul SAPARD Masura 3.1 02/5-31.07.2006, Submasura: Ferme pentru cresterea animalelor si pasarilor - Ferme de vaci de lapte/bivolite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006). Daca se subcontracteaza se vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare, Certificatul de constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (forma completa), Autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul si contractul de societate si actele aditionale la Statutul si contractul de societate, Certficatele fiscale valabile la zi.
Declaratii de eligibilitate conform art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1.Bilant contabil pe ultimii trei ani auditatCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani Lichiditate generalasolvabilitate patrimonialaCertificat de bonitate bancara.
Lot 2.Bilant contabil pe anul 2006 auditatCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani Lichiditate generalasolvabilitate patrimonialaLot 3.Bilant contabil pe anul 2006 auditatCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani Lichiditate generalasolvabilitate patrimonialaCertificat de bonitate bancara.
Lot 4.Bilant contabil pe anul 2006 auditatCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani Lichiditate generalasolvabilitate patrimonialaCertificat de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1.Trebuie sa fie pozitiv.Cel putin 3.630.000 RON .Mai mare de 100%Mai mare de 30%.Capacitate de sustinere financiara a valorii aferente lotului in proportie de minim 35% din valoarea contractului.Lot2.Trebuie sa fie pozitiv.Cel putin 792.000 RON .Mai mare de 100%Mai mare de 30%.Capacitate de sustinere financiara a valorii aferente lotului in proportie de minim 35% din valoarea contractului.Lot3.Trebuie sa fie pozitiv.Cel putin 1.308.000 RON .Mai mare de 100%Mai mare de 30%.Capacitate de sustinere financiara a valorii aferente lotului in proportie de minim 35% din valoarea contractului.Lot4.Trebuie sa fie pozitiv.Cel putin 270.000 RON .Mai mare de 100%Mai mare de 30%.Capacitate de sustinere financiara a valorii aferente lotului in proportie de minim 35% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot1.Lucrari similare.Sistemul de management al calitatii. Echipamentul din dotare alocat proiectului suficient ca numar si structura. Experti pt. executarea lucrarilor.
Lot2.Contracte similare.Sistemul de management al calitatii.Lot3.Contracte similare.Sistemul de management al calitatii.Lot4.Contracte similare.Sistemul de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1.Minim 1 lucrare de constructii industriale sau agrozootehnice in valoare de 800.000 RON.Certficat de un organism de acreditare ISO 9001. Sef santier: studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime. Responsabil tehnic cu executie atestat.Lot2.Realizare contract similar in valoare de 170.000 RON.Certficat de un organism de acreditare ISO 9001.Lot3.Realizare contract similar in valoare de 280.000 RON.Certficat de un organism de acreditare ISO 9001.Lot4.Realizare contract similar in valoare de 54.000 RON.Certficat de un organism de acreditare ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1500
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare directa de la Autoritatea Contractanta, cu plata la caseria acesteia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 10:00
Locul: La sediul societatii SC GORDON PROD SRL, Bisericani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, persoane autorizate delegate de organele abilitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National penru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopolos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Harghita - Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Dozsa Gyorgy, nr. 6, ,Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266312158, Fax: 0266312158
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GORDON PROD S.R.L.
Adresa postala: COMUNA LUPENI, SAT BISERICANI, NR.2/A, JUD.HARGHITA, Localitatea: BISERICANI, Cod postal: 537166, Romania, Tel.0266248448, Email: [email protected], Fax: 0266248446, Adresa internet (URL): www.gordonprod.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 22:22