Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INVESTITIE NOUA PENTRU CONSTRUIREA FERMEI DE VACI PENTRU 100 CAPETE, DOTAREA CU INSTALATII SI MASINI AGRICOLE, POPULAT CU VACI , SATUL MORARENI , COMUNA LUPENI, JUD. HARGHITA. - Partea de constructii


Anunt de participare numarul 15184/21.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GORDON PROD S.R.L.
Adresa postala: COMUNA LUPENI, SAT BISERICANI, NR.2/A, JUD.HARGHITA, Localitatea: Bisericani, Cod postal: 537166, Romania, Punct(e) de contact: LAJOS SZIGYARTO, Tel.0744791954, Email: [email protected], Fax: 0266248446, Adresa internet (URL): www.gordonprod.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala SRL
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea produselor lactate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INVESTITIE NOUA PENTRU CONSTRUIREA FERMEI DE VACI PENTRU 100 CAPETE, DOTAREA CU INSTALATII SI MASINI AGRICOLE, POPULAT CU VACI , SATUL MORARENI , COMUNA LUPENI, JUD. HARGHITA. -Partea de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Morareni, comuna Lupeni, jud. Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA FERMEI DE VACI PENTRU 100 CAPETE, DOTAREA CU INSTALATII SI MASINI AGRICOLE, POPULAT CU VACI , SATUL MORARENI , COMUNA LUPENI, JUD. HARGHITA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213240-7 - Cladiri agricole (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toata cantitatea conform Proiect Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 414, 128RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 40000 RON.Garantie de buna executie 7% din valoarea lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Programul SAPARD, Masura 3.1 02/5-31.07.2006 Submasura: Ferme pentru cresterea animalelor si pasarilor - Ferme de vaci de lapte/bivolite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pt depunerea unei oferte comune (art. 44/OUG 34/2006) Daca se subcontracteaza, se vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare, Certificatul de constatatoremis de Oficiul Registrul Comertului (forma completa), Autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul si contractul de societate si actele aditionale la Statutul si contractul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimele 3 ani auditat trebuie sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 4.000.000 RON.Lichiditate generala mai mare de 100%.Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%.Certificat de bonitate bancara.Capacitate de sustinere financiara a proiectului in proportie de minim 35% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare.
Sistemul de manageient ment al calitatii.
Echipamentul din dotare alocat proiectului suficient ca numar si structura.
Experti pt. executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 lucrare de constructii industriale sau agrozootehnice in valoare de 2.000.000 RON.Certificat de un organism de acreditare ISO 9001.Sef santier: studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime.Responsabil tehnic cu executie atestat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 3.10602572100289
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caseria SC GORDON PROD SRL.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Observator(i) desemnatt(i) de Centrul Regional de Plati pt Dezvoltare Rurala si Pescuit Alba nr.7in baza art.33 alin(a) din HGR 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD MASURA 3.1 02/5-31.07.2006 Submasura: Ferme pentru cresterea animalelor si pasarilor - Ferme de vaci de lapte/bivolite
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizat la data de 25 iunie 2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopolos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Harghita - contencios administrativ
Adresa postala: str. Dozsa Gyorgy, nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GORDON PROD SRL
Adresa postala: Str. Principala nr. 2/a, Localitatea: Bisericani, Cod postal: 537166, Romania, Tel.0266248448, Email: [email protected], Fax: 0266248446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2007 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer