Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Investitie pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania


Anunt de participare numarul 84411/15.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare, Tel.+4021-326.55.55 int. 116, In atentia: Mircea CIRLAN, Email: [email protected], Fax: +4021-326.87.30 / 326.87.09, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Investitie pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste achizitionarea de softuri pentru dotarea Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului in scopul conformarii cu obligatiile de raportare UE, printr-un management adecvat al datelor/informatiilor despre speciile de flora si fauna salbatica si habitatele naturale de interes comunitar din Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform decrierii din caietul de sarcini atasat in format electronic prezentului Anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - scrisoare de garantie: 2.400 EuroGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facilitatea de Tranzitie 2007.19343.04.03: Facilitatea de Tranzitie a Uniunii Europene 75%Bugetul de Stat - Fondul National - 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2.Declaratie privind eligibilitatea;
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate / administratori;
4.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
8.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa sustina cerinta: Formularul 7 Informatii generale; Bilanturile contabile 2006, 2007 si 2008;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) cel putin: 200.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa sustina cerinta: Formularul8 : Informatii generale despre personalul ofertantului (se vor atasa de asemenea CV-uri)Formularul10 : Experienta similara sumar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) poate avea acces la cel putin 3 specialistiin echipamente IT si software;2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract de investitii, ce a inclus livrarea, instalarea, punerea in functiune de echipamente IT sau software, participarea ofertantului fiind de minimum 40.000Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 12:00
Locul: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE OPCP, B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea de Tranzitie 2007.19343.04.03/1.2 - Investitie pentru stabilirea Registrului National Integrat al speciilor de flora, fauna salbatica si al habitatelor naturale de interes comunitar din Romania
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului Bucuresti - Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00; 408.37.00, Email: [email protected], Fax: 021 - 408.37.81, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. Nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 (021) 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +4(021)3268709;+4(021)3268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer