Licitatie Publica - INVESTITII
Anunt de participare numarul 61652/16.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Adresa postala: CALEA VICTORIEI, NR. 91-93, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010067, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA, ELENA DANIELA DANCIULESCU, COLEMAN, Tel.317 50 80;317 50 90, ,Email: [email protected], Fax: 317 50 80;317 50 90, ,Adresa internet (URL): www.orda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: DREPTURI DE AUTOR SI DREPTURI CONEXE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INVESTITII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DIN CALEA VICTORIEI NR. 91-93, ETAJ 2, SECTOR 1, BUCURESTI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CALCULATOARE (3 bc.), STATII DE LUCRU SI LAPTOP-URI (20 bc.), COPIATOARE MULTIFUNCTIONALE (7 bc.), PROGRAME SPECIALIZATE DE CALCULATOR (80 bc.),
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Computere de birou (Rev.1)
29836300-1-Echipament multifunctional (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30241310-6-Programe informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL INFORMATIC: CALCULATOARE (3 bc.), STATII DE LUCRU SI LAPTOP-URI (20 bc.), COPIATOARE MULTIFUNCTIONALE (7 bc.), PROGRAME SPECIALIZATE DE CALCULATOR (80 bc.),
Valoarea estimata fara TVA: 114, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA IN CUANTUM DE 2200 LEI SI GARANTIA BANCARA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTUL DE FURNIZARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE INTEGRALA DE LA BUGETUL DE STAT. PLATA CU OP LA 10 ZILE LUCRATOARE DE LA EMITEREA FACTURII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind informatii generale,
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele catre statCertificat de atestare fiscala de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu valabilitate la data de 16 septembrie 2008.Persoane juridice romaneCerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane fizice romaneCerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare, certificat ISO sau echivalent al executantului/producatorului.Persoane juridice/fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil: Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil intocmit la data de 31 decembrie 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3 anI,
Lista cu experienta similara,
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii,
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii,
Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor,
Cataloage de produse/schite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii,
Standarde de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa un formular tabel, cuprinzand valori /cantitati, perioade livrare, beneficiari .Completare formular anexa 3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, completare formular autorizare anexa nr. 1 emisa de producator.Se vor prezenta conform solicitarilor din Caietul de sarcini, Prezentarea de catre furnizor (ofertant) a certificatului ISO sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7 din 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 11:00
Locul: SEDIUL DIN STR. TRANSILVANIEI NR.2, PARTER, SECTOR 1, BUCURESTI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor. Delegatii ofertantilor trebuie sa prezinte o imputernicire din partea firmei.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALE DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT CONTENCIOS ORDA
Adresa postala: STR. TRANSILVANIEI NR. 2, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010798, Romania, Tel.0213175060, Email: [email protected], Fax: 0213175070, Adresa internet (URL): WWW.ORDA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2008 18:55