Licitatie Publica - Izolatie fonica AT1, AT2, in statia 220/110/20 kV Turnu Severin Est
Anunt de participare (utilitati) numarul 72336/18.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Izolatie fonica AT1, AT2, in statia 220/110/20 kV Turnu Severin Est
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tr. Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de montare panouri acustice pe fata vizibila a imprejmuirii din beton(catre interiorul statiei) pe o inaltime de 4 m, sistemul de siguranta, de rezistenta a panourilor cu h=4 nrealizindu-se prin intermediul elementelor metalice(stalpi)incastrate in fundatii de beton
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de montare panouri acustice pe fata vizibila a imprejmuirii din beton(catre interiorul statiei) pe o inaltime de 4 m, sistemul de siguranta, de rezistenta a panourilor cu h=4 nrealizindu-se prin intermediul elementelor metalice(stalpi)incastrate in fundatii de beton
Valoarea estimata fara TVA: 173, 325RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare1700 leigarantia de buna executie 7% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii Transelectricamodalitati de plata-OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere ca nu se afsla in nici una din situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006, pentru a face dovada achitarii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei emis de Administratia Financiara
document de atestare a formei de inregistrare-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lucrari similare in valoare mai mare sau egala cu 60000 lei, insotite de cerificari de buna executie, personal de specialitate necesar pentru executia lucrarii, informatii privind masurile de protectie a mediului, informsatii referitoare la utilaje, echipamente, instalatii necesare executiei lucrarilor-declaratii pe proprie raspundere
certificatul sisemului de managementul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul oferteinu se vor dezvalui informatii privindidentitatea ofertantilor sau noile preturietapa finala se desfasoara intr-o singura runda avind durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria ST CraiovaOP in contul RO 21 RNCB 0134 0416 5271 0001 BCR Suc Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 10:00
Locul: sT Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica ST Craiova, Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251.307.119, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 14:55