Licitatie Publica - Joante izolante lipite
Anunt de participare (utilitati) numarul 110733/02.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Regionala CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etajI, Tel. 021/319.95.39-133.204, In atentia: Liliana Lospa, Email: [email protected], Fax: 021/318.23.81, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Joante izolante lipite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Raza Sucursalei Regionala CF Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Joante izolante lipite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Joante izolante lipitetip 49 ? 24 buc
Joante izolante lipitetip 60 ? 16 buc
Joante izolante lipitetip 65 ? 20 buc
Valoarea estimata fara TVA: 133, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.600 lei, Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: Declaratie pe propria raspunere privind situatia personala - eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidatCertificat de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de primarie, Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat)Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Certificat constatator, care sa cuprinda domeniul de activitate al ofertantului conform cu procedura, emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialAutorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrement Tehnic eliberate de AFER pentru produsele supuse proceduriisupuse procedurii , valabile la data deschiderii ofertelorDocumente care dovedesc calitatea de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 , cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani de sustinere a contractului :265.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuireRecomandari din partea altor beneficiari pentru contractele prezentate la experienta similara in original;Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani, studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului;Declaratie referitoare la utilaje si echipamente tehnice, Lista princ. produse furnizatein ultimii 3 ani, Experienta similara - 133.320 lei realizata dintr-un contract sau cumul de maximum 2 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 13:00
Locul: Sucursala Regionala CF Bucuresti , Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, et. 1, cam. 56
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla atasata la anuntul de participare la rubrica Documentatie si clarificari.Caietul de sarcinise va solicita la SRCF Bucuresti - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax: 021.319.51.83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Autoritatii Contractante- Sucursala Regionala CF Bucuresti
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1- 3, sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00858, Romania, Tel. 021.319.95.39-133.323, Fax: 021.318.23.81, Adresa internet (URL): www.cfr., ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 14:51