Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - JV-CL-1 ? Extinderea statiei de epurare a apei uzate Danutoni, Valea Jiului


Anunt de participare (utilitati) numarul 133792/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. +40 723507766, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic in Valea Jiului pentru sistemul de alimentare cu apa /apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
JV-CL-1 ? Extinderea statiei de epurare a apei uzate Danutoni, Valea Jiului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Aninoasa, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie pentru extinderea Statiei de Epurare a apei uzate Danutoni, Valea Jiului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie pentru extinderea Statiei de Epurare a apei uzate Danutoni, Valea Jiului. Extinderea treptei biologice si instalarea treptei de tratare tertiara pentru intrunirea standardelor de tratare avansata a efluentului (Directiva 91/271/CEE)
Valoarea estimata fara TVA: 28, 765, 027RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garaniei de participare este de 350.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire1. un instrument de garantare irevocabil in original F3 emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cazul emiterii de catre o banca/societate de asigurari din strainatate , documentul va fi intro forma echivalenta f3 si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana..IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzator, Legea nr. 346/2004 actualizata.2. ordin de plata in contul RO74PIRB2202723447001000 Cont curent cu condiia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr. 925/2006Impreuna cu Garantia de buna executie se va depune si Garantia ? companiei mama conform cerintelor articolului 1.14 din Contract. Se va folosi Formularul nr.24.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 85%, Co-finantare nationala Buget de stat 13%, bugete Consilii Locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2% Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/consortiu legalizat semnat intre parti. Se va prezenta inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
F25 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii despre ofertant:
- F7 Informatii generale despre ofertant
- F8 Date despre societatea mixta/consortiu
- F4 Imputernicirea notariala Privind autorizarea semnaturii ofertei si a contractului.
- F9 Cazierul judiciar(Litigii)Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspunderesemnat de catre persoanele autorizate.Operatorii economici din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
- F28 Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006.Persoanele ce detin functii de conducere in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cristian Andrei Ionica-Director General;Monica Tarcea-Director Dezvoltare;Florin Donisa-Director TehnicCertifcat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui
ANRMAP nr. 314/2010Declaratii privind eligibilitatea
-F10Declaratie privind eligibilitatea;
-F11 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
-Certificatul de atestare fiscala ? se vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local)scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea dedepunere a documentelor : copie, copie legalizata, copie lizibila conforma cu originalul. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formular nr. 4).
Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata la notariat, valabila la data deschiderii ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insoite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri/consortiu,
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, menionat in clar numele intreg.
Persoane juridice romane
Se va prezenta:
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare /altele echivalente emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezulttul procedurii de atribuirese va solicitaprezentarea pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
- Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, valabile la data deschiderii Ofertei
Persoane juridice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovadadisponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru executiacontractului.Nivel specific minim necesar: - Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 4.500.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte.Scrisoarea de bonitate va fi prezentata ca document original sau copie legalizata la notariat, valabila la data semnarii contractului.
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la data de, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare
de 54.000.000 lei.
Copie bilanturi contabile toate anexele, la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, sau documente echivalente vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica (legalizat la notariat) daca ofertantul este sustinut conf. art. 186 din OUG 34/2006se va face dovada resurselor invocate, prin depunere de documente justificative.al persoanei sustinatoare prin care aceasta confirma punerea la dispozitia ofertantului a resurselor financiare irevocate. Sustinatorul va completa cazier judiciar al companiei sau F9 si F10-F11.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in contracte similare privind realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat construirea/extinderea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 80.000 PE
Experienta ca proiectant principal de minimum 3 ani Realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de
epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 80.000 PE
Personalul cheie angajat in contract
Experienta profesionala a personalului cheie
Nivel specific minim necesar:
- Manager de Proiect - 3 ani experienta in proiecte de management alapelor uzate.
- Manager Adjunct de Proiect - 3 ani experienta in proiecte demanagement al apelor uzate.
- Inginer de proces-3 ani experienta in domeniu epurarii apelor uzate
- Inginer lucrari civile - 3 ani experienta in domeniulconstructiilor hidrotehnice.
- Inginer de structuri - 3 ani experienta in domeniul structurilor edilitare
- Inginer mecanic - 5 ani experienta in domeniu
- Inginer electric - 5 ani experienta in domeniu
- Inginer automatizare SCADA - 5 ani experienta in domeniu
- Manager de santier - 3 ani experienta in executia proiectelor de apeuzate.
- Manager pentru asigurarea calitatii - 5 ani experienta in domeniu
Lista componentelor majore ale echipamentului de
constructii propus pentru executarea Contractului
Macarale? 2 buc
- Incarcator frontal -2 buc
- Excavatoare ? 2 buc
- 5 tone < camioane < 20 tone -2 buc
- Camioane < 5 tone -2 buc
- Pompe de turnare beton montate pe sasiu -1 buc
- Camioane de transport pentru beton-1 buc
Informatii privind subcontractantii
Sistem de asigurare
Nivel specific minim necesar:
 Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de
origine a ofertantului
 Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de
origine a ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1
35%
Descriere: Costul operational anual maxim garantat
3.
Tehnic 2
20%
Descriere: Termen de realizare a proiectului tehnic
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus aferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea ofertei se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarilor. Autoritatea contractanta va emite ofertantului un proces verbal de vizitare a santierului.Departajarea ofertelor care au punctaje egale, clasate pe locul I, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Data vizitarii.................
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: STR. CUZA VODA , NR. 23, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543144, Fax: +40 254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer