Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - KITURI IMUNOENZIMATICE PENTRU DIAGNOSTICARE MICOTOXINE,


Anunt de participare numarul 137557/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Str. Baneasa Ancuta, nr. 5, sector 2, Bucuresti, cod postal 020323, Tel. +40 316205833, In atentia: Alexandru Onica, Email: [email protected], Fax: +40 316205835, Adresa internet (URL): http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare ? dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare si microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
KITURI IMUNOENZIMATICE PENTRU DIAGNOSTICARE MICOTOXINE,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 2, str. Baneasa Ancuta, nr. 5, cod postal 020323
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 308, 574.26RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 500 000 LEI, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului cadru il constituie achizitia kiturilor imunoenzimatice pentru diagnosticare micotoxine, necesare laboratorului Microbiologie ? ELISA din cadrul INCD pentru Bioresurse Alimentare..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 308, 574.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
26.000 Lei fara TVA, pentru IMM 13.000 Lei fara TVA; Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare la procedura se va constitui prin scrisoare de garantie in favoarea Autoritatii Contractante conform Formular 16, sau prin virament bancar, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original, 10% din valoarea fara TVA a contractului, pentru IMM 5% din valoarea fara TVA a contractuluiModalitatea de constituire: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei.In situatia in care Ofertantul este declarat IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de Buna Executie este de 5% din valoarea ofertata, exclusiv TVA si se constituie in conditiile enuntate anterior.Restituirea Garantiei de Buna Executie: In cel mult 14 zile de la data intocmirii urmatoarelor procese verbale: - proces verbal de receptie pentru produselor furnizate;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Contract de cercetare nr. ADER 811/2011- Veenituri din prestari servicii ? analize de laborator pentru produse alimentare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declarate privind eligibilitatea - Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu formularul 1 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 2.3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele ?i taxele locale - Certificat de atestare fiscala in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind impozitele ?i taxele locale si alte venituri ale bugetelor locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.
4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat, (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3).
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Se va completa si depune formularul 4.
7.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 pentru persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractoare:
- Nastasia Belc
- Liana Dumitru
- Florentin Georgescu
- Enuta Iorga
- Valentin Ionescu
- Alexandru Onica
- Valeria Gagiu
- George Neacsu
Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului deinterese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 5). 1. Certificat Constatator - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie certificata conform cu originalul, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoane juridice/fizice straine se solicitadocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de inform. gen. in care se vor prez. datele de identif. ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim: 900.000 Lei (sau echiv in Euro: la cursul de 4, 2373 Lei/Euro pentru anul 2009; de 4, 2110 Lei/Euro pt. anul 2010; de 4, 2379 Lei/Euro pt. anul 2011).
Cifra de afaceri a op. ec. incadrati conform legii ca IMM, precum si asoc. formata exclusiv din op. ec. incadrati ca IMM si care depun of. com. va fi de minim: 450.000 Lei2. Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl.privind lista princip.alelor livr de prod sim in ultimii 3 ani ?Kituri imunoenzimatice pentru diagnosticare ?2. Exp sim pt max 3 furniz de Kituri imunoenzimatice pentru diagnosticare, din lista de la pct. a), a caror valoare cumulata sa fie min: 500.000 Lei (sau echiv in Euro la cursul 4, 4646 Lei/Euro din 25.05.2012). Se vor dep max 3 form 8.Form 8 vor fi insotite de: rec din partea beneficiarilor, in original sau copie conform cu orig si copii dupa pv de receptie finala, in orig sau copie conform cu orig.3. Inf cu priv la pers teh de spec. de care dispune of sau al carui angaj de particip a fost obtinut la care se vor anexa: cv si copii certif conf cu orig ale atest si diplomelor acestora din care sa rezulte ca au particip la cursuri de pregat profes pt utiliz kiturilor care fac obiectul achizitiei, angaj de particip, dupa caz.
4. Informatii privind subcontract
5. Mostre - AC solic mostre din fiecare kit, care vor fi puse la disp de catre ofertanti gratuit
1. Certif ISO 9001 sau echiv, pt. of.- Copie cu ment.a "conf cu orig? dupa certificate emise de org. indep. care atesta respect. standarde de asig a calit. respectiv ISO 9001 sau echiv. Nota: -in cazul unei asocieri, se prezinta doc pt. fiecare dintre op. ec. - doc. solicit. sa fie valabla data desch of.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Se va reoferta - pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
223 din 28.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau reprezentantii acestora, in baza imputerniciirii scrise si copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.1. Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA: 1.308.574, 26 LEI; Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile): Conform Caietului de Sarcini (cantitate minima: cate un chit din fiecare; cantitate maxima: 30 chituri din fiecare.2. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA: 500.000 Lei; Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile): cantitate minima: cate un chit din fiecare; cantitate maxima: 10 chituri din fiecare) 500.000
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCD pentru Bioresurse Alimentare
Adresa postala: str. Baneasa Ancuta, nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020323, Romania, Tel. +40 316205833, Email: [email protected], Fax: +40 316205835, Adresa internet (URL): WWW.bioresurse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer