Licitatie Publica - Kituri pentru identificarea OMG pentru porumb
Anunt de participare numarul 47637/26.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Miruna Nicolaescu, Tel.4101299, In atentia: D-lui Ioan NITA, director economic, Email: [email protected], Fax: 4113394, Adresa internet (URL): Str. dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: identificarea si monitorizarea bolilor la animale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Kituri pentru identificarea OMG pentru porumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, str. dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 792, 295RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele achizitiei de kituri pentru identificarea OMG sunt validarea si eliberarea buletinelor de analiza pentru aproximativ 798 probe de porumb aprobate in Planul strategic pentru anul 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 8, 792, 295RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este cea solicitata in Anexa B sau in Fisa de date a achizitie.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii generale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (copie legalizata), Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata), Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (copie legalizata), Certificat de inregistrarea la Registrul Comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei(copie), scrisoare de bonitate din partea bancii, scrisoare de inaintare a ofertei, imputernicire privind participarea la licitatia deshisa si semnarea actelor care decurg din participarea la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru 2007, se va prezenta raportarea la 30 iunie 2007. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, 2004, 2005, 2006. Pentru anul 2007 se va prezenta raportarea la 30 iunie 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara. Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (calculati pana la data de depunere a ofertei) in acelasi domeniu, indeplinit si finalizat. Recomandari din partea altor 2 beneficiari si procesele verbale de receptie (preliminara sau finala)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 12:00
Locul: Sediul IDSA, str. Dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, Bucuresti, etajul 2 - Camera de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane imputernicite din partea fiecarei firme
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - IDSA
Adresa postala: Strada dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel.021 410 12 99, Email: [email protected], Fax: 021 411 33 94, Adresa internet (URL): www.idah.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 10:02