Licitatie Publica - Kituri, reactivi si consumabile de laborator
Anunt de participare numarul 131593/18.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Candea, Tel. 0374322000, In atentia: D.nei Cristina Cernea, Coordonator Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0214113394, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Activitati veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Kituri, reactivi si consumabile de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este de a achizitiona kituri, reactivi si consumabile de laborator necesare efectuarii examenelor de laborator in cadrul Programului de supraveghere si control al Pestei Porcine Clasice, precum si in vederea participarii la Programele Cofinantate CE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se intentioneaza a se achizitiona unnumar de 540 de produse repartizate in 32 anexe, pe categorii de boli, program de supraveghere si control al PPC, programe cofinantate, program strategic si servicii de specialitate, conform necesarului.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 235, 413.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.12.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 1%, reprezentand 12354.13 lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programe cofinantate, Bugetul de stat.Decizia Comisiei 2010/712/UE din 23 noiembrie 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare conform art. 45, alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (copie), valabil la data deschiderii ofertei; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata taxelor si impozitelor (datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local)din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la data de: 25 ale lunii anterioare datei de deschidere a ofertelor conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand kituri, reactivi si consumabile de laborator, similare produselor solicitate, perioade de prestare, beneficiari.Documente/certificate/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa reiasa calitatea produselor livrate.(copie, minim 1 recomandare pentru ultimii 3 ani)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Umare Ordinului 48/2011 al Presedintelui A.N.S.V.S.A., I.D.S.A. trebuie sa examineze 35.000 de probe pentru detectia proteinei E2 prin ELISA (Pesta Porcina Clasica).
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Nu se doreste limitarea numarului de operatori economici.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2011 10:00
Locul: I.D.S.A., Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Sala de consiliu, etaj 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 5 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Decizia Comisiei 2010/712/UE din 23 noiembrie 2010.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Produsele cuprinse intre anexele 14 ? 32 (kituri, reactivi si consumabilede laborator) sunt inscrise in cadrul programelor nationale de cofinantare (Decizia 2010/712/UE din 23 noiembrie 2010) notificata cu numarul C(2010) 8125.Datorita faptului ca, criteriul de atribuire este in mod exclusiv ?pretul cel mai scazut?, in cazul in care mai multe oferte prezinta acelasi pret, departajarea se va face dupa cum urmeaza: ? Autoritatea Contractanta va transmite catre operatorii economici ale caror preturi sunt egale o scrisoare de clarificare prin care le va solitata acestora sa transmita in plic inchis o noua oferta financiara pentru produsele respective.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - I.D.S.A.
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel. 0374322000, Email: [email protected], Fax: 0214113394, Adresa internet (URL): www.idah.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 11:39