Licitatie Publica - kituri si consumabile de laborator necesare programului cofinantat pentru cresterea rezistentei ovinelor la EST-Scrapie.
Anunt de participare numarul 138879/14.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Candea Adrian Sergiu, Tel. +40 374322000, In atentia: doamnei Cristina Cernea - Coordonator Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214113394, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
kituri si consumabile de laborator necesare programului cofinantat pentru cresterea rezistentei ovinelor la EST-Scrapie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede kituri si consumabile de laborator necesare programului cofinantat pentru cresterea rezistentei ovinelor la EST-Scrapie, cuprinse in 7 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesarul cuprinde 7 loturi repartizate dupa cum urmeaza:
LOTUL 1 ? 1 produs, 25000 reactii
LOTUL 2 ? 1 produs, 25000 teste
LOTUL 3 ? 1 produs, 520 cutii x 96 buc/cutie
LOTUL 4 ? 1 produs, 30 cutii x 96 buc/cutie
LOTUL 5 ? 1 produs, 30 cutii x 96 buc/cutie
LOTUL 6 ? 1 produs, 300 buc
LOTUL 7 ? 1 produs, 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 637, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui numai pentru loturile ofertate: Lot 1 ? 15500 lei, Lot 2 ? 16250 lei, Lot 3 ? 624 lei, Lot 4 - 42 lei, Lot 5 ? 33 lei, Lot 6 ? 96 lei, Lot 7 ? 210 lei in cuantum de 2% din valoarea estimata estimata a fiecarui lot in parte, valabila 60 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor. Se va constitui si prezenta in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1) din HG. Nr. 925/2006.Garantia de participare se poate plati prin OP in contul de garantii IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5 ? Formular nr. 1Autoritatea Contractanta va avea dreptul de a retine garantia in cazurile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006 actualizata.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge Contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform cu art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Operatorii din categoria intreprinderiilor mici si mijlocii vor trebui sa fac dovada ca beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, pentru garantia de participare si garantia de executie.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta atrage dupa sine respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completatile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Contul de garantie al IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare prin care se asigura fondurile necesare in vederea indeplinirii contractului sunt cele obtinute din programele cofinantate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele:
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 5- Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr. 6
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 7; Persoanele ce detin functii de decizie: Director ? Conf. Univ. Dr. Nicolae Stefan, Director Adjunct Tehnic ? Dr. Florica Barbuceanu, Sef Serviciu Economico-Administrativ ? Ec. Ioan Nita si Coordonator Compartiment Achizitii ? Consilier Superior Cristina Cernea- Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat, precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate aceste formulare vor trebui semnate de persoana autorizata sau imputernicita, cu numele in clar, semnatura si stampila societatii Ofertantul trebuie sa prezinte:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale ? declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) (document semnat, mentionat in clar numele intreg, stampilat) ? Formular nr. 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? Formularul nr. 9
Cerinta nr. 2
Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa livrarea produselor solicitate de IDSA.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 1
Certificat de calitate ISO 9001:2008 al ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 10:00
Locul: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Sala de consiliu, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane din partea fiecarui operator economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Decizia Comisiei 2011/807/UE din 30 noiembrie 2011
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Datorita faptului ca criteriul de atribuire este in mod exclusiv ?pretul cel mai scazut? in cazul in care mai multe oferte prezinta acelasi pret departajarea se va face dupa cum urmeaza: - Autoritatea Contractanta va transmite catre operatorii economici ale caror preturi sunt egale o scrisoare de clarificare prin care le va solitata acestora sa transmita in plic inchis o noua oferta financiara pentru produsele respective.- Mentionam ca departajarea se face in cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe locul I.- Totodata, pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - IDSA
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel. +40 374322000, Email: [email protected], Fax: +40 214113394, Adresa internet (URL): www.idah.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 17:51