Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Kituri si reactivi de diagnostic utilizati in diagnosticul si supravegherea bolilor la animale


Anunt de participare numarul 99077/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Miruna Nicolaescu, Tel.4101299, Email: [email protected], Fax: 4113394, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: identificarea si monitorizarea bolilor la animale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Kituri si reactivi de diagnostic utilizatiin diagnosticul si supravegherea bolilor la animale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala ( IDSA) Strada dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita achizitionarea de kituri si reagenti de diagnostic utilizati in diagnosticulcurent si supravegherea bolilor la animale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita un numar de 288 de kituri si reagenti de diagnostic inclusi intr-o lista divizata in 13 anexe
Valoarea estimata fara TVA: 1, 405, 667.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantii de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat;programe nationale de cofinantare CE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificatul constatator emis de registrul comertului sau echivalent; certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF; certificat de inregistrare la registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanul contabil pe primul semestru al anului 2009 vizat si inregistrat de organele competente; informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand produse similare cu cele solicitate la aceasta procedura; prin informatiile prezentate ofertantul va prezenta dovada indeplinirii a cel putin 1 contract similar in ultimii 3 ani;
Documente/certificate/ recomandari emise de beneficiari din care sa reiasa calitatea produselor livrate ( 1 recomandare pentru cel putin 1 contract in ultimii 3 ani), Sistem de management ISO 9001:2008 sau GMP al producatorului sau/si al ofertantului sau alte documente care atesta masuri de asigurare a calitatii; certificate de calitate si conformitate ale produselor din partea producatorului, conform normelor UE sau alte organisme internationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S20-028054 din 29.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:00
Locul: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala ( IDSA), sala de consiliu, etal 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane imputernicite din partrea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 8luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de eradicare si de monitorizare a bolii limbii albastre ( Anexa 10)Programul de combatere si monitorizare a pestei porcine clasice ( Anexa 11)Programelede studiu referitoare la gripa aviara la pasarile de curte si la pasarile salbatice ( Anexa 12)Programele de monitorizare a encefalopatiilor spongiforme transmisibile ( EST) (Anexa 13)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
21 de produse ( kituri si reagenti) din lista totala de 288 de produse solicitate sunt inscrise incadrul programelor nationale de cofinantare( Decizia 2009/883/CE)notificata cu numarul C(2009) 9131)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51.80, Email: [email protected], Fax: 021 322 12 40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiintadespre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - IDSA
Adresa postala: Strada dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel.0374 3220001, Email: [email protected], Fax: 0214113394
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer