Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Kituri si reactivi de diagnostic utilizati in supravegherea bolilor la animele


Anunt de participare numarul 49175/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Miruna Nicolaescu, Tel.4101299, In atentia: d.lui Nita Ioan director economic, Email: [email protected], Fax: 4113394, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: identificrea si monitorizarea bolilor la animale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Kituri si reactivi de diagnostic utilizati in supravegherea bolilor la animele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, str. dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza kituri si reagenti de diagnostici specifici pentru eliberarea buletinelor de analiza specifici bolilor la animale conform planului strategic aprobat pentru anul 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 134, 324.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: Lot 1-7933 lei; Lot 2-474 lei; Lot 3-13189 lei; Lot 4-1568 lei; Lot 5-1449 lei; Lot 6-1470 lei; Lot 7-734 lei; Lot 8-13053 lei; Lot 9-2811 lei. Garantia de buna executie- 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii generale, certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului sau echivalent, certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF, certificat fiscal privind taxele si impozitele locale, certificat de inregistrare la Registrul Comertului, scrisoare de bonitate din partea bancii, scrisoare de inaintare a ofertei, imputernicire privind participarea la licitatie si semnarea actelor care decurg din participarea la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006/2007, vizat si inregistrat de organele competente, declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2005/2006/2007), media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2005/2006/2007) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa un centralizator privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, minim 1 contract finalizat in domeniul furnizarii kiturilor si reagentilor in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor 2 beneficiari, sistem de management al calitatii ISO 9001/2000 sau alte documente care atesta masuri de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S18-022618 din 26.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 12:00
Locul: Sediul IDSA, str. dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, etajul 2, Camera de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavrapoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act emis de Autoritatea Contractanta considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - IDSA
Adresa postala: str. dr. Staicovici, nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel.021 4101299, Email: [email protected], Fax: 0214113394, Adresa internet (URL): www.idah.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer