Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - L 201/08- Monitorizare statii de transformare telecontrolate ( proiectare si executie)


Anunt de participare (utilitati) numarul 106542/23.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala:  str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300115, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian Stefan, Tel. 0256405305, In atentia:  Nora Arbanas, Email:  [email protected], Fax:  0256405309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L 201/08- Monitorizare statii de transformare telecontrolate ( proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: St. de transformare si sedii FL ITamplasate injudetele Arad, Caras Severin, Hunedoara, Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulva fi realizat in60 locatii (st de transf 110 kV si sedii FLIT) si consta din :
-proiectare, lucraride constructii, procurare si montare echipamente, probe-verificari si PIF pentru : Instalaresisteme de detectie si avertizare efractie , incendiu, control acces, CCTV, detectie perimetrala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini ? anexat la anunul publicat in SEAP, cap.? Clarificari siDocumentatie aditionala?
Valoarea estimata fara TVA: 8, 498, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. participare100.000. lei (50.000. lei pt. IMM) .Garantia de buna execuitie: 10% (5% pt. IMM) din val fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat si parafat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, pt. calitatea de participant la procedura , certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata la buget si a taxelor locale, Certificate de Inregistrare si Constatator emise de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri din ultimii 3 ani- 14.000 .000. lei (7.000.000 lei pt. IMM), asociati si acordul de asociere, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, experienta similara(maxim 7 contracte cu val cumulata demin. 7.000.000 lei), recomandari pt contractele prezentate la experienta similara, declaratii pe proprie raspundereprivind personalul, certificare ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001sau echivalente, atestat ANREtip B, atestat/autorizatie pt.proiectare si executie lucrari in sisteme de securitatea informatiei coformISO 27001, asigurarea calitatii, NPM, PSI, aspecte de mediu, asociati, subcontractanti, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 11:00
Locul: sediul Enel Distributie Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr. 2A 0256/310641, Localitatea:  0256/310641, Cod postal:  300015, Romania, Tel. 0256/494650, Fax:  0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Distributie Banat
Adresa postala:  Str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300115, Romania, Tel. 0256/405045, Fax:  0256/405346
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer