Licitatie Publica - L 3203/2009 Telecontrol MT posturi UTR Timisoara, etapa 2010
Anunt de participare (utilitati) numarul 94810/23.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.0256405306, In atentia: Nora Arbanas, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L 3203/2009 Telecontrol MT posturi UTRTimisoara, etapa 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MunicipiulTimisoara , municipiul Lugoj
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se executa in71 posturi de transformare ( 55 in Timisoara si 16 in Lugoj), cu respectarea tuturor precizarilor si specificatiilor tehnice din Caietele de Sarcini, si consta din:
--Lucrari electromecanice (demontarea celulelor mtexistente si montarea celulelor modulare noi, inlocuire cabluri de mt si jt, montare dispositive de detectare defecte (RGDAT), montare tablouri de jt, unitati periferice, preluare abonati, instalatii interioare PT, prize de pamant, alte lucrari aferente);
-Lucrari de constructii (refaceri canele cabluri, reparatii la cladirile PT, etc);
- Beneficiarul pune la dispozitie: celulule MT cu echipamentele aferente, echipamentele de telecontrol.- Executantul procura: 4celule masura 24 kV, 8 transf. tensiune 20/0, 1 kV, 12 trans de curent 20/5A.- Nu se oferteaza intreruperile si repunerile sub tensiune ( nu se platesc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat la anunul publicat in SEAP, cap. Documente si Clarificari
Valoarea estimata fara TVA: 2, 671, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar participare30.000. lei (15..000. lei pt. IMM) .Garantia de buna execuitie: 10% (5% pt. IMM) din val fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat si parafat,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, pt. calitatea de participant la procedura si structura societatii, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata la buget si a taxelor locale, Certificat de Inregistrare si Constatator emise de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANREtip C1A sau C2B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri din ultimii 3 ani-5.000 .000. lei (2.500.000 lei pt. IMM), asociatii si acordul de asociere, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, experienta similara(maxim 5 contracte cu val cumulata demin. 2.500.000 lei), recomandari pt contractele prezentate la experienta similara, declaratii pe proprie raspundereprivind personalul, certificare ISO 9001/01, ISO 14001/05, si OHSAS 18001/08sau echivalente, asigurarea calitatii, NPM, PSI, aspecte de mediu, lista subcontractantilor, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara conform precizarilor de la cap. IV.2 din Fisa de date a achizitiei, din documentatia de atribuire anexata la anunt, la cap. "Documente si clarificari"
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2010 11:00
Locul: Locul de deschidere : sediul Enel Distributie Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta depasireafondurilor alocate ( valoarea estimata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084;, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A Timisoara;, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Distributie Banat
Adresa postala: Str. Pestalozzi, nr.3-5, Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405346
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2010 14:27