Licitatie Publica - L. 73/B/2007 Telecontrolul statiilor de transformare din gestiunea ENEL DISTRIBUTIE BANAT etapa 2009, Vol. 1.1 Statia 110/20 kV Deta, Vol. 1.2 Statia 110/20 kV Gataia, Vol. 1.3 Statia 110/20 Giulvaz, Vol. 1.4 Statia 110/6 kV Nadrag, Vol. 1.5 Statia 11
Anunt de participare (utilitati) numarul 85290/25.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, In atentia: Nora Arbanas, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa internet (URL): str Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L. 73/B/2007 Telecontrolul statiilor de transformare din gestiunea ENEL DISTRIBUTIE BANAT etapa 2009, Vol. 1.1 Statia 110/20 kV Deta, Vol. 1.2 Statia 110/20 kV Gataia, Vol. 1.3 Statia 110/20 Giulvaz, Vol. 1.4 Statia 110/6 kV Nadrag, Vol. 1.5 Statia 110/20 kV Satchinez
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud. Timis , statiile 110 kV din loc. Deta, Gataia, Giulvaz, Nadrag, Satchinez.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract la cheie (proiectare si executie ) pt realizarea sistemului de telecontrol si inlocuirea protectiilor existente cu protecctii digitale in 5 statii de transf. Oferta se depune pt. toate obiectele . Nu se accepta oferte partiale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract la cheie - 5 obiecte : - elaborare PT+CS, DDE, As-Built ;
- lucrari pt realizarea sistemului de telecontrol si inlocuire protectii clasice existente cu protectii digitatale, - probe, verificari, PIF;
-Executantul procura bobinele de anclansare si declansare si accesoriile aferentedispozitivelor de act pt2 celule trafo110 kV si13 celulede mt.
Enel procura-dulapuriprotectie MT, trafo IT/MT, neutru, dulap de masura, transf de tens si de curent, cutie cleme sir, resistor, cablurile de circ secundare, conectorii, releele intermediare, traductoarele
Valoarea estimata fara TVA: 1, 580, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar participare16000. lei (8.000. lei pt. IMM) .Garantia de buna execuitie: 10% (5% pt. IMM) din val fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata conform clauze contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat, parafat, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, pt. calitatea de participant la procedura si structura societatii, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata la buget si a taxelor locale, Certificate de Inregistrare si Constatator emise de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANREtip E1 si E2.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri din ultimii 3 ani: 2.800 .000. lei (1.400.000 lei pt. IMM), asociatii si acordul de asociere, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, experienta similara( 1, 2 sau 3 contracte cu val cumulata demin. 1.200.000 lei), recomandari pt contractile prezentate la experienta similara, declaratii pe proprie raspundereprivind personalul, certificare ISO 9001/01 si ISO 14001/05 sau echivalent, asigurarea calitatii, NPM, PSI, aspecte de mediu, lista subcontractantilor, persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 11:00
Locul: sediul Enel Distributie Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta depasireafondurilor alocate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala: Curtea de ApelTimisoara, P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Distributie Banat
Adresa postala: Str. Pestalozzi, nr.3-5 , Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405346
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 16:36