Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - L40 Ob.13+L30Ob.14-Modernizare echipamente primare+Montare protectii numerice in st.110 kV Bucovina


Anunt de participare (utilitati) numarul 10504/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DISTRIBUTIE SI FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE ENEL ELECTRICA BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Enel Electrica Banat, Biroul Constructii-IT
Adresa postala: str. Pestalozzi nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Dondera, Tel.0256405130, Email: [email protected], Fax: 0256405108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Enel Electrica Banat-Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Pestalozzi nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Nora Arbanas, Tel.0256405347, Email: [email protected], Fax: 0256405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L40 Ob.13+L30Ob.14-Modernizare echipamente primare+Montare protectii numerice in st.110 kV Bucovina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Timisoara, statia 110kV Bucovina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elab.detalii de executie.Inloc 3 intrerup 110 kV, sectionare bara 110 kV cupla cu 2 separat trip. de exter.montaj paralel cu 2 CLP, una cutie cleme sir pt. cupla + montare dulap protectii numerice pt. cel 110 trafo.Intrerupatoarele si dulapul de protectii sunt procurate de beneficiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 321, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nu se accepta depasirea val.individuale a lucrarilor: L40=305.000 ron si L30=16.000 ron.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4000 ron (2000 ron pt.IMM).Garantia de buna executie 10%(5% pt.IMM)din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. PLata conform clauze contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere de neincadrare in art.180 si 181 din OUG 34/06, certificate de atestare fiscala si de plata a taxelor si impozitelor locale si la buget, certificate de inregistrare si constatator emise de Camera de Comert, documente de incadrare ca IMM, atestat ANRE sau alt document e3chivalent pentru proiectarea si executia de lucrari de 110 kV in statii electrice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Lista asociatilor si a acordurilor de asociere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt.respectarea NPM, PSI, conditiilor de mediu, asigurarea calitatii, lista cu subcontractantii, acorduri de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 114 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Enel Electrica Banat, Timisoara, intre orele 12.00-14.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 12:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, persoanele imputernicide de ofertanti, alte persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B.dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Electrica Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256405045, Email: [email protected], Fax: 0256405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer