Licitatie Publica - L40/2006-Modernizare echipamente primare in statia 110/20/6 kV Cozla
Anunt de participare (utilitati) numarul 2809/20.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DISTRIBUTIE SI FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE ENEL ELECTRICA BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biroul Constructii IT pentru PT+CS, Serviciul Achizitii pentru Fisa de date a achizitiei
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Dondera, Tel.0256 405130, Email: [email protected], Fax: 0256 405108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul Constructii IT
Adresa postala: Str. Pestalozzi, nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256 405130, Email: [email protected], Fax: 0256 405108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii Gestiunea Materialelor
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Nora Arbanas, Tel.0256 405347, Email: [email protected], Fax: 0256 405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L40/2006-Modernizare echipamente primare in statia 110/20/6 kV Cozla
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Cozla, judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare detalii de executie.Inlocuire echipamente 110 kV: 4 intrerupatoare, 11 descarcatoare, 5 transf.de tensiune, 12 transf. de curent, 12 lanturi duble izolatoare VKLS. Intrerupatoarele de 110 kV sunt procurate de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 773, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 8000 Ron. Pentru IMM 4000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat, fara ase crea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art.180 si 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala si de indeplinire a obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor, contributiilor la asigurarilor sociale, etc, locale si la bugetul de stat, certificat de inregistrare si constatator emise de Registrul Comertului sau de Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANRE, sau alt document echivalent, pentru proiectare si executie de lucrari in statii electrice de 110 kV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 80 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Enel Electrica Banat, Timisoara, intre orele 12.00-14.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite din partea ofertantilor, alte persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilr
Adresa postala: B.dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P.ta Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256 494650, Fax: 0256 408092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SC Enel Electrica Banat SA
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr.3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256 405045, Email: [email protected], Fax: 0256 405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 14:59