Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - L73/c/2007 Telecontrolul statiilor de transformare din gestiunea ENEL ? etapa 2011 (statiile Moldova Noua, Cozla, Cilnicel, Ruschita, Ghelar, Pecica)


Anunt de participare (utilitati) numarul 112311/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala:  str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300115, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Cristinel Marciuc, Tel. 0256405306, Email:  [email protected], Fax:  0256405309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
L73/c/2007 Telecontrolul statiilor de transformare din gestiunea ENEL ? etapa 2011 (statiile Moldova Noua, Cozla, Cilnicel, Ruschita, Ghelar, Pecica)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetele Arad, Caras-Severin, Hunedoara
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare detalii , realizarea documentatiei As-Built cu modificarile aparute pe perioada executiei lucrarii;
-lucrari de constructii in cladirile statiilor si in statiile exterioare-inlocuirea protectiilor existente clasice cu protectii digitale
-instalatii de tratare a neutrului
-servicii proprii de curent alternativ si curent continuu
-lucrari de telecontrol
-lucrari de probe si verificari, puneri in functiune;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Telecontrol 6 statii de transformare
Valoarea estimata fara TVA: 9, 626, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 100.000 lei(50.000 lei pentru IMM) Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat si parafat fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate, -Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, -Declaratie privind neincadrarea in art.69din OUG34/2006, -Declaratie privind calitatea de participant, -Certif de participant cu oferta independenta, -certificate de atestare fiscala si cel privind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, -Certificat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, -documente care dovedesc incadrarea ca IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform generale cu Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim de 11.400.000 lei(50% pentru IMM);Informatii privind situatia financiara;Lista grupului de operatori asociati si acordul de asociere (daca este cazul); persoana sustinatoare (daca e cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exper similara prin prezentarea unei liste cu max 8 lucrari similare (lucrari de proiectare si executie statii electricecu o val insumata de min 5.700.000 lei, insotite de certificari (recomandari); decl cu inf privind personalul, decl cu inf privind dotarile cu utilaje; decl NPM-PSI, asociati si acordul de asociere (daca este cazul); lista subcontractantilor (daca este cazul), persoana sustinatoare, Certif. ISO9001, ISO1400 sau echivalente, masuri de prot mediului, atestat ANREtip E1 si E2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 12:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fondul estimat total pentru lucrare este de 9.626.600 lei fara TVA din care valoarea totala a materialelor/echipamentelor puse la dispozitie de ENEL = 3.904.900 lei. Valoarea totala supusa licitatiei este de 5.721.700 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr. 2A ;, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300015, Romania, Tel. 0256/494650, Fax:  0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 zile conf art. 256^2 alin.1 lit b) / OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ENEL BANAT
Adresa postala:  str. Pestalozzi nr.3-5, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300115, Romania, Tel. 0256/405045, Fax:  0256/405045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer