Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Laborator mobil


Anunt de participare numarul 114631/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVA ADMINISTRATIA PARCULUI NATIONALBUILA-VANTURARITA RA
Adresa postala:  str. Pietii nr. 7, Localitatea:  Horezu, Cod postal:  245800, Romania, Punct(e) de contact:  Cosmin Botez, Tel. 0250860157, Email:  [email protected], Fax:  0250860157, Adresa internet (URL):  www.buila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma (Parc National)
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si alte exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Laborator mobil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Pietei, Nr. 7, cod 245800, Horezu, Judetul Valcea, Romania
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Laborator mobil dotat cu aparatura necesara monitorizarii parametrilor fizico-chimici (temperatura, umiditate, vant, caracteristici sol, aer, apa) si altele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Laborator mobil ? cantitate: 1; Termometru aer - cantitate: 1; Termometru apa - cantitate: 1; Termometru sol- cantitate: 1; Anemometrul - cantitate: 1; Barometru- cantitate: - cantitate: 1; Subler electronic - cantitate: 1; Trusa pedologica (PH-metru) - cantitate: 1; Trusa analiza caracteristici apa - cantitate: 1;Clupa forestiera- cantitate: 1; Burghiu Pressler - cantitate: 1; Dendrometru - cantitate: 1; Lame microscopice - cantitate: 200; Lamele microscopice - cantitate: 200; Cilindri gradati - cantitate: 5; Pahare Berzelius - cantitate: 20; Pipete - cantitate: 10; Microscop - cantitate: 1
Valoarea estimata fara TVA: 150, 924RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 3000leiPerioada de valabilitate: min. 60 zile de la data deschideri ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 4 - 80%, Bugetul de stat - 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia de eligibilitate, neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul 180 din OUG 34/2006.
2. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul181 din OUG 34/2006.
3. Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Informatii generale conform Formularului care contine date privind cifra de afaceri si profitul net inregistrate in ultimii 3 ani
6. Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare
7. Certificat de participare la procedura de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Certificat de conformitate pentru produsele ofertate
9. Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.
10. Lista unitatilor de service prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie a produselor.
11. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 10:15
Locul: Sediul Adm. ParculuiNational Buila Vanturarita, Str. Pietei nr. 7, Orasul Horezu, Judet Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTULUI SI COPIE CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Revizuirea planului de management al PNBV si strategia de monitorizare a conservarii habitatelor si speciilor de interes comunitar?, COD PROIECT: SMIS-CSNR 1337
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 4 - 80%, bugetul de stat - 20%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termende 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre unact al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2011 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer