Licitatie Publica - Laborator multimedia - biblioteca virtuala
Anunt de participare numarul 59904/29.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN CHIRIAC, Tel.0232/211427, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Laborator multimedia - biblioteca virtuala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central de Materiale al UMF IASI, str. Universitatii nr. 16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tipar digital Alb Negru - 1 buc.; Tipar digital Color - 1 buc.; multifunctionala color - 2 buc.; scaner color - 3 buc.; statie scanare A2 - 1 buc; linie de adunat coli si executat brosuri - 1 buc.; server documente - 1 buc.; statie lucru -5 buc.; UPS - 1 buc.; softlink - 1 buc.; soft pentru executare de PDF-uri - 3 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.1)
29551000-6-Piese pentru utilaje de fabricare a hartiei sau a cartonului (Rev.1)
30121120-0-Echipament de copiere (Rev.1)
30211100-2-Supercomputer (Rev.1)
30244100-2-Software de gestiune a bibliotecilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipar digital Alb Negru - 1 buc.; Tipar digital Color - 1 buc.; multifunctionala color - 2 buc.; scaner color - 3 buc.; statie scanare A2 - 1 buc; linie de adunat coli si executat brosuri - 1 buc.; server documente - 1 buc.; statie lucru -5 buc.; UPS - 1 buc.; softlink - 1 buc.; soft pentru executare de PDF-uri - 3 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 665, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: lotul 1 - 15650 lei; lotul 2 - 925 lei; lotul 3 - 75 leigarantie de buna executi: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individuala/asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea
2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181
3.certificate fiscale de la DEFPL si DGFP4.certificate de inregistrare si constatator emise de O.R.C.
5.autorizatie functionare sau altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil pe ultimul an
2.declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. valoare minima anuala impusa pentru lotul 1:1630000 lei/440000 euro; pentru lotul 2:100000 lei/28000 euro; pentru lotul 3:7500 lei/2050 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor livrari
2. lista cu experienta similara
3. certificat ISO 9001 sau echivalent
4. certificat conformitate produs
5. autorizatie de livrare de la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. pentru lotul 1 cel putin un contract de 600000 lei/167000 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de 800000 lei/222000 euro; pentru lotul 2 cel putin un contract de 30000 lei/8500 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de 50000 lei/14000 euro; pentru lotul 3 un contract de 2500 lei/ 700 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de 4000 lei/1100 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
termen livrare
20%
Descriere:
3.
garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: - o.p.(RO66TREZ406504601X000729 TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100)- numerar la sediul Universitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 12:00
Locul: UMF IASI, str. Universitatii nr. 16, Serviciul Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre operatorii economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3164641, Fax: 021.3164642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF "GR. T. POPA" IASI
Adresa postala: str. Universitatii nr. 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232.262569, Fax: 0232.262569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 14:25