Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LACURI SI CRINGURI IN ZONA DE FRONTIERA, REVITALIZAREA ALBIEI MOARTE A SOMESULUI


Anunt de participare numarul 99184/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ref. Luminita Cracea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 18, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0259 417509, In atentia: ing. Iudith IMRE, Fax: 0259416061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 18, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0259 417509, In atentia: ing. Iudith IMRE, Fax: 0259416061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 18, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0259 417509, In atentia: ing. Iudith IMRE, Fax: 0259416061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LACURI SI CRINGURI IN ZONA DE FRONTIERA, REVITALIZAREA ALBIEI MOARTE A SOMESULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ANIF RA - Sucursala Teritoriala SOMES CRIS
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica la obiectivul: LACURI SI CRINGURI IN ZONA DE FRONTIERA, REVITALIZAREA ALBIEI MOARTE A SOMESULUI , jud. satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 200 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la data de 31.03.2010, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom: Certif.Constat.emis de ORCCCINT.(emis cu maxim 30 de zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min. 27.000 lei, respectiv 6.529euro pt.1 euro = 4, 1355 la data14.04.2009 (curs BNR); Bilant.cont.la data de 31.12.2009, viz.de organ.compet.in domeniu si balanta de verif.la 31.03.2010 (Decl.de impunere anuala 2009-2010 pt pers.fizice).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.serv.in ult.3 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., recomandarea din partea benef./clientului resp.Se va prez.: P.V.la term.serv.sau P.V.de receptie finala, Inch.si indepl.in ult.3 ani a c.p.1 contr.cu val.min.13.000lei(faraTVA), resp.3.143 euro, pt.1euro=4, 1355 lei la 14.04.2010(curs BNR), Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond., Certif.atestare in expertizarea lucr.de IF, cf.Ord. MLPTL nr.777/26.05.2003 in domeniile: A9, B7, D, Decl.priv.echip.tehnice, IT de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., Decl.priv.subcontr.si spec.acestora, Prez.dosarului propriu priv.sist.propriu de cond. si asig.calit.lucr. sau Certif.ISO 9001/2001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 10:00
Locul: ANIF RA Sucursala Teritoriala Somes Cris, str.Mihai Eminescu nr.18, Oradea, jud.Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului de cooperare transfrontalieraUNGARIA - ROMINIA 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Criteriul de evaluare "Punctajul financiar" din fisa de date corespunde criteriului de evaluare "Pretul ofertei" din prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: stradaParcul Traian nr. 10, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer