Licitatie Publica - LAMPI ELECTRICE, INTRERUPATOARE AUTOMATE, SUPORTI DE SIGURANTE, CUTII DE COMANDA, BUTOANE
Anunt de participare (utilitati) numarul 139616/12.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: strada UZINEI nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN LUBA, Tel. +40 253335045, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA -SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TARGU-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: TARGU-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171129, In atentia: Sidonia Pasarin, Email: [email protected], Fax: +40 253222015
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA -SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TARGU-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 1-15, SECRETARIATUL DIRECTORULUI GENERAL, ETAJUL 1, Localitatea: TARGU-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 371171111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LAMPI ELECTRICE, INTRERUPATOARE AUTOMATE, SUPORTI DE SIGURANTE, CUTII DE COMANDA, BUTOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA S.A.SUCURSALA DIVIZIA MINIERA-Baza de Aprovizionare Rovinari, EMC Jilt si EMC Rovinari
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lampi electrice, intrerupatoare automate, suporti de sigurante, cutii de comanda si butoane, conform anexei cu cantitati si caietelor de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31518500-5 - Lampi cu vapori de mercur (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lampi electrice, intrerupatoare automate, suporti de sigurante, cutii de comanda si butoane: Lotul1=lampi electrice cu incandescenta, becuri cu halogen, dicroice, spoturi;lotul2=tuburi fluorescente, piese pt lampi si accesorii de iluminat;lotul3=becuri si lampi fluorescente;lotul 4=lampi cu vapori de mercur, vapori de sodiu si accesorii de iluminat, balasturi;lotul 5=lampi electrice auto;lotul 6=lampi electrice pt locomotive;lotul7=intrerupatoare automate mono, bi si tripolare;lotul 8=intrerupatoare cu In>1600A;lotul 9=suporti sigurante;lotul 10=cutii de comanda si butoane
Valoarea estimata fara TVA: 273, 993.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare totala = 5476 lei, din care: lotul 1= 15 lei, lotul 2=63 lei, lotul 3= 1074 lei, lotul 4= 581 lei, lotul 5= 10 lei, lotul 6= 180 lei, lotul 7 = 1091 lei, lotul 8 = 916 lei, lotul 9=242 lei, lotul 10= 1304 lei, conform anexei B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, conform art. 87 din HG 925/2006 si art. 278¹ din OG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 (Formular 11) .In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr. 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului (ultimul procesverbal de receptie a produselor), conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ulterioare, art.92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se face la 60 de zile, conform cap. 10 din Proiectul de contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formular nr. 1(inclusiv tert sustinator, daca este cazul)
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2(declaratia tertului sustinator va face referire doar la literele a, c¹ si d, daca este cazul).
Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹.
Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular nr. 3 (inclusiv subcontractant si tert sustinator, daca este cazul)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor de decizie si a persoanelor care verifica si aproba prezenta documentatie din cadrulS.C.Complexul Energetic Rovinari S.A., Sucursala Divizia Miniera Targu-Jiu
Director: Vasile Ogarlaci
Director Economic: Nicolae Viasu
Director Adjunct Achizitii Publice: Ion Rebedea
Contabil Sef: Mihai Raicu
Sef Departament Juridic: Dorina Jianu
Inginer Sef Mentenanta Energetica: Vasile Simerea
Sef Birou Atribuire Contracte Produse: Ion Scurtu
Sef Birou Legislatie Comerciala si Contencios: Mihaela Lazar-Andrei
Responsabil procedura: Sidonia Pasarin
4.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul nr. 4
5.Informatii generaleCompletare Fisa de informatii generale - Formularul5 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?cu semnatura si stampila operatorului economic) emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.
Persoane juridice/fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, olicitata pt.fiecare lot, astfel: lotul 1=1000lei, lotul 2=6000 lei;lotul3=100000lei;lotul4=50000lei;lotul 5=1000lei;lotul 6=18000lei, lotul 7=100000lei, lotul 8=90000lei, lotul 9=20000, lotul 10=120000lei
Completare Formular nr.5 (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contr.sau clienti privati.Se va completa declaratia privind lista princip.livrari de prod.(ofertate sau similare) in ultimii 3 ani - formular nr. 12
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin undocument(un proces verbal de receptie, contract(sau parti relevante ale contr.), o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti conf. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea de produse a caror valore sa fie cel putin egala cu val.estim.de autorit.contr. pt anul 2012 pe fiecare lot, astfel: lotul1=781.13lei, lotul 2=3162.11 lei, lotul 3= 53719, 20 lei, lotul 4= 29088, 56 lei, lotul 5=515, 92lei, lotul 6=9037, 30lei, lotul 7= 54550, 02 lei, lotul 8=45800 lei, lotul 9=12109, 30 lei, lotul 10=65229, 95le
Certificare ISO ? sistemul de management al calitatiiin conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau a produselor similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2245
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii care fac dovada ca sunt intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, art.16, alin.2.Ofertantul este obligat sa prezinteeventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in O.U.G. nr. 34/2006 si H.G. 925/2006( cu modificarile ulterioare). Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul poate prezenta obiectiuni asupra clauzelor contractuale din proiectul de contract, dar comisia de evaluare are obligatia ca inainte de a lua hotararea de respingere a ofertei sa incerce o negociere a obiectiunilor prezentate cu respectivul ofertant, prin comunicari scrise.Pentru clarificari la documentele existente in oferta, comisia de evaluare va acorda un termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul solicitarii. In situatia in care clarificarile nu vor fi transmise in termenul stabilit, ofertele vor fi respinse.Dupa efectuarea clasamentului, in cazul in care pe locul 1 sunt oferte cu preturi egale, se va solicita o noua oferta financiara, in plic inchis, numai acestor societati pina la departajare.In cadrul sedintei de deschidere se va consemna : Daca ofertele au fost depuse pana la data si ora mentionate in Fisa de date si Anuntul de participare;Daca a fost constituita garantia de participare.Vor fi deschise ofertele financiare si se vor citi si consemna in procesul verbal preturile ofertate, verificandu-se daca a fost ofertata intreaga cantitate.Lista documentelor depuse (veridicitatea lor va fi verificata ulterior sedintei de deschidere).Orice decizie cu privire la calificarea ofertantilor sau dupa caz cu privire la evaluarea ofertelor, va fi luata de catre comisia de evaluare in cadrul unor sedinte ulterioare sedintei de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile prevazute la art.256² din OG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Legislatie, Biroul Legislatie Comerciala si Contencios
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU , NR.1-15, ,Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 13:08