Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lampi electrice pentru semnalizare lotul 1-4


Anunt de participare (utilitati) numarul 111350/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Doinita Fieraru, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lampi electrice pentru semnalizare lotul 1-4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursalele Regionale de CF 1-8 , CONFORM GRAFICULUI DE LIVRARE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lampi electrice pentru semnalizare lotul 1-4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - 690 BUC
LOTUL 2 - 9850 BUC
LOTUL 3 - 901 BUC
LOTUL 4 - 466 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 335, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare pe cele 4 loturi : lotul 1- 45 lei, lotul 2- 2712 lei, lotul 406 lei si pentru lotul 4 -195 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, plata se va face in maxim 30 zile de la data intocmirii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B1 ? in original);
- Declaratie privind neincadrarea la art. 691 din OUG 34 / 2006(Formular B2 ? in original);
- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B3 ? in original)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat-
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);
-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
-Ofertantul va dovedi o cifra medie de afaceri: lotul 1-3588 lei, lotul 2-216920 lei, lotul 3 -32436 lei, lotul 4 -15530 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizarilor de produse in ultimii 3 ani,
-Contractul ca experienta similara ( in copie) si recomandarea ( in original );
-Certificat ISO 9001:200/2008;
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune(daca este cazul), in original;
-Angajament de sustinere a capacitatea tehnica si/sau profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3421/11.11. 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 11:00
Locul: SEDIUL CNCF, ,CFR" SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  40/021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a-IX-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030633, Romania, Tel. +40/021/4083600, Fax:  +40/021/4083700, Adresa internet (URL):  http: //www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40/021/31511117, Fax:  +40/021/31511117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer