Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lampi electrice speciale pentru semnalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 137146/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - SAPSPBS, Tel. +40 021/3192433, In atentia: Toma Mirela, Vlad Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lampi electrice speciale pentru semnalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de livrare sunt depozitele regionale ale Sucursalelor CREIR CF
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Lampi electrice speciale pentru semnalizare »
Lotul I: Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament soclu BA20d-12V/6W
Lotul II: Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament soclu BA20d-12V/20W
Lotul III: Lampi electrice speciale de semnalizare cu doua filamente si cu halogen
Lotul IV: Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31519100-8 - Lampi cu incandescenta (Rev.2)
31512300-1-Becuri cu halogen, dicroice (Rev.2)
31712341-2-Diode electroluminescente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 "Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament soclu BA20d-12V/6W" ;CPV: 31519100-8; 6.708 bucati ;70.434 lei
Lot 2: "Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament soclu BA20d-12V/20W";CPV: 31519100-8; 20.555 bucati 413.155 lei
Lot 3: "Lampi electrice speciale de semnalizare cu doua filament si cu halogen"CPV: 31519100-8;31512300-1;2.930 bucati 111.580 lei
Lot 4: "Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente"; CPV: 31712341-2 30.875 bucati 380.637 lei
Valoarea estimata fara TVA: 975, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
115 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o GP eliberata in numele ofertantului in cuantumulde mai jos care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. GPse constituie pentru fiecare lot, in parte. Pentru loturile 1 si 3 GP, in lei, poate fi depusa in numerar la casieria CFR.Cuantumul GP este: Lot 1"Lampi electrice speciale de semnaliz. cu un filament soclu BA20d-12V/6W" 1.408lei, respectiv 321, 76 euro.Lot 2 "Lampi electrice speciale de semnaliz. cu un filament soclu BA20d-12V/20W"8.260 lei, respectiv 1.887, 57 euro.Lot 3 "Lampi electrice speciale de semnaliz. cu doua filament si cu halogen" 2.230lei, respectiv 509, 6 euro. Lot 4"Lampi electr. speciale de semnaliz. cu diode electroluminiscente"7.610 lei respectiv 1.739 euro. GP se constituie in cf cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.GP poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum indicat mai sus, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.04.2012 ? 30.04.2012, de 1 Euro = 4, 376 LeiPerioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(model orientativ Formular nr.2) 5% din valoarea contractului de produse, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.
Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excludereaconform art. 180 .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/tert sustinator
Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie ipe proprie raspundere.- De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea incadrul procedurii-Formularul B1.-Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator(tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale -- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociatCerinta nr. 3
Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1din OUG nr. 34/2006 .Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Cristian Ghibu-Director General, Corneliu Cretu-Director General Adjunct Economic, Constantin Manea-Director General Adjunct Exploatare, Mihai Ungureanu-Director Comercial, Ovidiu Mihaescu- Director Instalatii, Florin Tomescu-Director DAJRU, Daniela Dumitrescu ?Sef Serviciu Achizitii Publice SPBS, Sef Serviciu TE-Liviu Lambru, Sef Serviciu ACPE- Florina Mirica , Vlad Nicolae-Sef Birou, Toma Mirela ?Econamist I , Hropaciov Lorena- economist I, Craciun Dorina-Inginer I, Simona Constantinescu-Economist I, Sorina Baicu ?Sef Serviciu STCD, Mitroi Marilena- Economist I, Mitroi Valentin ?Sef Birou, Bogdan Branzan-Sef Proiect, Mandrea Eugen- Serviciul CT, Dumitru Stefan-Serviciu TE, Mirela Laudat-Consilier Juridic, Georgiana Preda - Consilier Juridic, Mariana Buholt-Consilier Juridic, Ionut Melinte-Consilier Juridic.
De asemenea. pentru a viziona toate persoanele cu functii de decizie/conducere se va vizita site-ul http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul B2 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
(Formularul B3?in original), Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant.
Cerinta nr. 5
Dovada privind calitatea de IMM
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasescla - Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original Cerinta nr. 1- Obiectul de activitate si forma de inregistrareCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie .Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. Modalitatea de indeplinire: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.Cerinta 2: Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFERConform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina : -autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare criticepentru produsele licitate.
Autorizatiile, agrementele, solicitate mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate.(1) In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va instiinta autoritatea contractanta.(2) In cazul in care un operator economic nu detine autorizatiile, agrementele, solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei., se va prezenta, dupa caz:
a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora si un angajament scris deprezentare a lor pana la semnarea contractului.
Saub) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER.De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului Autorizatiile/ agrementele/ omologarile tehnic AFER.(3) Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Modalitatea de indeplinire
Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitateSemnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor sau agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFERConform OMT 290/2000, ofertantul trebuie sa detina: Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate.
Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate.(1) In cazul in care, valabilitatea Omologarii tehnice / agrementele tehnice nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta
Continuare cerinta 2: (2) In cazul in care un operator economic nu detine omologarile/agrementele solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei., se va prezenta, dupa caz:
a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriu specificatii tehnice avizate de CFR si AFERsau prelungirea acestora) si un angajament scris de prezentare a lor pana la semnarea contractului.
Sau
b) agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER. De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului agrementele/ omologarile tehnic AFER. Documentele se depun in copie legalizata/copie conform cu originalul. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor sau agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator
Cerinta nr. 1-Experienta similara
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei furnizarilor de produse in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii, din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare celor licitate.Se va prezenta document/contract/proces verbal de receptie din care sa rezulte livrareade produse similare. In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere din partea tertului incheiat in forma autentica, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat (100 puncte).Pentru celelalte oferte , punctajul se calculeazacu formula : Pfinanciarn=(Pret minim/Pret n)x Punctaj maxim alocat, unde : Pfinanciar n-punctajul financiar pentru oferta n;Pret n-pretul ofertei n;Pret minim-cel mai mic pret dintre toate ofertele
2.
Punctajul tehnic
50%
Descriere: In cazul loturilor cu mai multe tipuri de lampi de semnalizare , se stabileste durata medie de viata ca o medie aritmetica a duratelor de viata ale tuturar lampilor din lotul respectiv. In cazul loturilor cu un singur tip de lampa de semnalizare, durata medie de viata reprezinta durata de viata a lampii respective.Pentru oferta cu cea mai mare durata medie de viata a lampilor de semnalizare se acorda punctajul maxim alocat (100 puncte)Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formulaP tehnic n=(Durata medie de viata n/Durata medie de viata maxima)x Punctaj maxim alocatUndeP tehnic n- punctajul tehnic pentru oferta n;Durata medie de viata n- durata medie de viata a lampilor in cazul ofertei nDurata medie de viata maxima- durata medie de viata a lampilor de semnalizare pentru oferta cu cea mai mare durata medie de viata.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/996/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 11:00
Locul: Bd Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Bucuresti, Romania ( Palatul CFR ), acces Poarta A, cam.79.et 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Continuare sect.IV.2.1)-Pfinal n=PfinanciarnX50%+PtehnicnX50%Unde: Pfinaln ? punctaj final ptr of n Pfinanciarn- punctaj obtinut la propun fin de of n;Ptehnicn- punctaj obtinut la propun tehn de of n.Oferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care intruneste punctajul cel mai mare. In cazul in care doi ofertanti clasati pe locul I au acelasi punctaj se va declaracastigator ofertantul care are pretul cel mai mic.In cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 3.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP. 5.Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF"CFR" SA- Directia Asistenta Juridica Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer