Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lampi elelctrice speciale pentru semnalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 108959/04.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Doinita FIERARU, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lampi elelctrice speciale pentru semnalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul livrarii/durat/cantitatile sunt specificate in graficul de livrare.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-lotul 1- Lampi electrice speciale de semnlizare cu un filament - soclu SEOE1
-lotul 2- Lampi electrice speciale de semnlizare cu un filament - soclu BA 20d
-lotul 3- Lampi electrice speciale de semnlizare cu doua filamente - soclu BA 20d
-lotul 4- Lampi electrice speciale de semnlizare cu halogen
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-lotul 1- 4100bucati
-lotul 2- 24200 bucati
-lotul 3- 980bucati
-lotul 4- 410bucati
Valoarea estimata fara TVA: 335, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare: 267 lei /lot 1, 2525 lei /lot 2, 392 lei /lot 3 si 172 lei /lot 4.-garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.Plata facturii seva face in maxim 30 de zile de la data primirii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1(Formular B.2 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);ofertantul va dovedi o cifra medie anuala de afacere egala sau mai mare de :26000 lei/lot 1, 250000 lei/lot 2, 39000 lei /lot 3 si 17000 lei/lot 4.-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
-Angajament de sustinere a situatia economica si financiara, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
-Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );Ofertantul va dovedi o cantitate egala sau mai mare de -1230 buc /lot 1, 7300 buc/lot 2, 290 buc/lot 3 si 120 buc/lot 4.-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER sau Agrementul Tehnic AFER de comercializare a produsului si Agrement tehnic AFER a produsului /Omologarea tehnica a produsului eliberata de AFER ? in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, in copie;
-Autorizarea de comercializare de la producator (unde e cazul) in original sau copie legalizata;
-Certificat ISO 9001:200/2008
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune(daca este cazul), in original;
-Angajament de sustinere a capacitatea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2796/01.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: Sediul CNCF, ,CFR"SA- Bucuresti B-dul Dinicu Golescu nr.38 sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii pot depune oferta pe unul mai multe sau toate loturile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR"SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  BulevardulDinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax:  021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer