Licitatie Publica - LAPTE PRAF PENTRU COPII CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-12 LUNI
Anunt de participare numarul 94459/18.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: STR. CONSTANTA NR. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentb Achizitii Publice, Tel.0264-530484; 0264-433645, In atentia: ing. Simona Butyka, ing. Corina Garba, Email: [email protected], Fax: 0264-433876; 0264-530388, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LAPTE PRAF PENTRU COPII CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-12 LUNI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI CLUJ, Cluj- Napoca, Str. Constanta Nr. 5- depozit
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 000 si 1, 716, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima estimata 3000 kg
cantitatea maxima estimata 78000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 000 si 1, 716, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 6.000 RONgarantie de buna executie 5% din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si/sau venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte cain obiectul de activitateal ofertantuluieste prestarea serviciilor solicitate.
-Certificat de inregistrare in copie ( CUI)
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de sta ( formulare tip eliberate de autoritatile competente in termen de valabilitate original sau copie legalizata) valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului
-Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, O.M.S. si F.A.O., Academia de Pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatia, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf.-Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloacele de transport cu care se va efectua livrarea produsului achizitionat
-Cel putin 2 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor
- Experienta similara : Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Formular nr 5.
- Mostra produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe doar operatorii ec. inreg. in SEAP conf.art.6, alin.2 din HG 1660 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 18:00
Locul: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta o imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300055, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: Str. Dorobantilor Nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264- 596110, Fax: 0264-596111
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Sanatate Publica a judetului Cluj-Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Constanta nr 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel.0264-433645, Email: [email protected], Fax: 0264-530388, Adresa internet (URL): WWW.tribunalulcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 12:23