Licitatie Publica - Lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
Anunt de participare numarul 52988/20.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA COVASNA
Adresa postala: BD.NICOLAE IORGA, NR.10A, MUN. SFANTU GHEORGHE, JUDET COVASNA, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520089, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL BEDE, Tel.0267/306711, Email: [email protected], Fax: 0267/306711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia ASP Covasna, Strada Lt. Paius David nr 1, bloc 53, municipiul Sfantu Gheorghe, judet Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 357, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru pentru achizitia publica de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
22.350 kg
Valoarea estimata fara TVA: 357, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoareSe accepta subcontractarea, se va completa formularul nr. 5 cu subcontractantii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular nr. 1 Declaratii privind eligibilitateasau Cazier judiciar /certificat echivalentCompletare formular nr. 2 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Prezentare certificat fiscal eliberat de directia impozite si taxe localePrezentare certificat de atestare fiscalaPrezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii.(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului
4. Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, O.M.S. si F.A.O., Academia de Pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatia, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf. Se accepta si declaratie pe propria raspundere a producatorului care sa ateste ca acesta este in curs de implementare a unui sistem de certificare a calitatii.
5. Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloacele de transport cu care se va efectua livrarea produsului achizitionat.
(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 4350 kg
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 10:00
Locul: B-dul NICOLAE IORGA, nr. 10A, municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostiintaa actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Sanatate Publica Covasna
Adresa postala: Bd. Nicole Iorga, nr 10A, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520089, Romania, Tel.0267-306711, Email: [email protected], Fax: 0267-306711, Adresa internet (URL): x
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 13:26