Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni


Anunt de participare numarul 55844/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Sanatate Publica a Judetului Arad
Adresa postala: Str. Spitalului, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310090, Romania, Punct(e) de contact: ASP Arad, Birou AAII, Tel.0257 280449, In atentia: Dragos Dorel, Email: [email protected], Fax: 0257 280068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1.Depozitul ASP Arad, din str.Academia Teologica, nr.3
2.Punct de distributie Primaria Arad, str. Lucian Blaga, nr.2
3.Centrul de sanatate Chisineu Cris, str. Garii, nr.24
4.Compartimentul Teritorial de Sanatate Publica Sebis, str.Romana, nr.4
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui contract cadru pentru achizitia publica de Lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare:
- Declaratie eligibilitate sau cazier judiciar/certificat echivalent.
- Document care demonstreaza neancadrarea in prevederile art.181
Prezentare:
- certificat fiscal eliberat de directia impozite si taxe locale;
- certificat atestare fiscala.
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
(Conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare:
- Formularul nr. 3 din Sectiunea III Formulare -Informatii generale.
- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
(Conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare:
- cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor.
- formularul nr.4 sectiunea III - experienta similara - sa faca dovada ca in ultimi trei ani a livrat in total, cel putin 8000 kg, lapte praf.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului
- Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, O.M.S. si F.A.O., Academia de Pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatia, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf. Se accepta si declaratie pe propria raspundere a producatorului care sa ateste ca acesta este in curs de implementare a unui sistem de certificare a calitatii.
- Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloacele de transport cu care se va efectua livrarea produsului achizitionat.
(Conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 8000 kg
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 11:00
Locul: ASP Arad, Str. Spitalului, nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Sanatate Publica Arad,
Adresa postala: Str. Spitalului, Nr. 2-4, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Tel.0257 254438, Email: [email protected], Fax: 0257 230010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer