Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lapte UHT


Anunt de participare numarul 57128/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hustea, Tel.0213180144, Email: [email protected], Fax: 0213180143, Adresa internet (URL): calea plevnei nr. 147-149 bucuresti sector 6, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lapte UHT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile si gradinitele din invatamantul de stat ale sectorului6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare al produselor lactate conform programului guvernamental "lapte-corn"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord-cadru 11.800.000 portii
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.08.2008 pana la 15.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare totala de 220.000RON.; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii constituite la nivelul bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CU LEGALIZAREA ASOCIERII DUPA SEMNAREA CONTRACTULUI SAU SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data de 17.07.2008 (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate);
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant la data de 17.07.2008 (in original sau copie legalizata);
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in termen de valabilitate la data de 17.07.2008 (in original sau copie legalizata);
- Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie impusa: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006 si 2007 )sa fie minim 8.000.000 RON.- Cerinta obligatorie impusa: rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007)sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare lapte UHT in ultimii 3 ani, - Declaratie cu privire partea/partile din contract ce va fi indeplinita de subcontractanti , efectivele personalului, Adresa din partea Directiei Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor-Laboratorul Sanitar Veterinar de Stat din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele lactate, conform Normelor sanitar veterinare in vigoare) Certificat de evaluare sanitara eliberat de Directia de Sanatate Publica, prin care se certifica ca indeplinirea conditiilor igienico-sanitare privind producerea, depozitarea, transportul si livrarea laptelui, Dovada ca foloseste ambalaje autorizate sanitar;Declaratie referitoare la dispunerea de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, minim 5 cinci autovehicule, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului;avize sanitare pentru mijloacele de transport;Declaratie privind personalul din conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante- ISO 9001 sau echivalent;Autorizatii sanitar-veterinare de functionare pentru: LAB. SANITAR VETERINAR si FABRICA DE PRODUSE LACTATE, eliberate de Min. Agriculturii si Alimentatiei-Ag. Nat. Sanitar Veterinara-D.S.V.;Autoriz Sanitare de Funct. pentru Fabrica de prelucrarea laptelui, Fabrica de branzeturi, eliberate de Min.Sanatatii insotita de proces verbal de constatare a conditiilor igienico-sanitare, in termen de valabilitate, Licente de fabr.pt prod.ofertate de la Min. Agriculturii si Alimentatiei;mostre si buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat eliberate de ministerul Agriculturii si alimentatiei, Dovada ca operatorii cu activitate in domeniul alimentar pun in aplicare si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform H.G.R. nr. 924/2005, sau echivalent; licenta de fabricatie, mostra produsului insotit de buletin de analiza microbilogica eliberat de A.N.S.V.-Teritoriala.Experienta similara: realizarea cu succes de catre ofertant sau un subcontractant a minim 1 contract de furnizare produse lactate, insotit de recomandarea beneficiarului si proces verbal de receptie, valoarea acestorasa fie egala sau mai mare decat 800.000 RON exclusiv TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
motivulde urgenta estetimpul prea scurt pentru incheierea acordului cadru si reluarea competiei conform acord cadru, nu se poate aplica alta procedura legala de achizitei publica.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
limitarea candidatilor se va face in baza criteriiilor referitoare la: situatia economica si financiara; capacitatea tehnica.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia se transmite ofertantilor in 21.07.2008. Invitatia va contine data si momentul de start respectiv data de 23.07.2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 11:00
Locul: bd. Regiei, nr. 8, et.1, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori U.C.V.A.P., persoane autorizate sa participe din partea ofertantilor care sa prezinte copie act identitate si imputernicire din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCRESTI, Cod postal: 330084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +4021213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform O.U.G.34/2006CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica Primaria sector 6,
Adresa postala: calea plevnei nr. 147- 149, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060013, Romania, Tel.+4021318.01.48, Fax: +40213180152, Adresa internet (URL): www.primarie6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer