Licitatie Publica - Laptop cu sistem de operare si soft antivirus cu licenta;Sistem ECG computerizat cu 12 canale;Sistem holter TA;Sistem holter EKG
Anunt de participare numarul 107903/15.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul de Granturi si Cercetare, Tel. 021/310.30.65, In atentia: Mihaela Ban, Email: [email protected], Fax: 021/310.30.65, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Laptop cu sistem de operare si soft antivirus cu licenta;Sistem ECG computerizat cu 12 canale;Sistem holter TA;Sistem holter EKG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UMF C.Davila, Eroilor Sanitari nr.8 sector 5 Bucuresti-Depozitul Mijloace Fixe
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Laptop cu sistem de operare si soft antivirus cu licenta;
Sistem ECG computerizat cu 12 canale
Sistem holter TA;
Sistem holter EKG;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
33123210-3-Sistem de monitorizare cardiaca (Rev.2)
33123230-9-Cardiografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Laptop cu sistem de operare si soft antivirus cu licenta - 1 buc
Sistem ECG computerizat cu 12 canale - 1 buc
Sistem holter TA - 1 buc
Sistem holter EKG - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 33, 870.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare : lotul 1- 95RON; lotul 2 - 240RON; lotul 3 - 95 RON; lotul 4 - 240RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contr. va fi legalizata, cu desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participantDeclaratia de eligibilitateDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificatul constatator cu toate mentiunile eliberat de ORCCertificatul de inregistrare eliberat de ORCCertificatul de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale eliberat de unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor PubliceAutorizatie livrare produse - tradusa in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani. In cazul in care ofertantul nu are obligatii contractuale in desfasurare va fi depus un document din care sa reiasa acest fapt.Documente emise de organe acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO) sau echivalent, pentru producator si ofertant (participant la licitatie), traduse in limba romana. Certificatul ISO va fi prezentat in copie xerox cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata, iar traducerea in limba romana, in copie legalizata.Marca CE sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20793/15.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 10:00
Locul: Bucuresti, str.Dionisie Lupu nr.37, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii societatilor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac cele 5 zile sunt incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ASISTENTA JURIDICA
Adresa postala: str.Dionisie Lupu nr.37 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. 021.318.07.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 11:39