Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Largire DJ 101 D de la doua benzi la patru benzi de circulatie (doua pe sens), intre km 4+300(lim. municipiu Ploiesti si cap rampa pasaj CF) si km 6+300 (sens giratoriu - intersectie DN 1A), inclusiv largire pasaj peste CF Ploiesti Triaj - Ghighiu, la km


Anunt de participare numarul 85474/31.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 415-416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: Berinde Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2-4, etaj 4, cam 418, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514300, In atentia: Berinde Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova -Registratura
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2-4, Intrarea D, Parter, camera 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514545/167, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Largire DJ 101 D de la doua benzi la patru benzi de circulatie (doua pe sens), intre km 4+300(lim. municipiu Ploiesti si cap rampa pasaj CF) si km 6+300 (sens giratoriu - intersectie DN 1A), inclusiv largire pasaj peste CF Ploiesti Triaj - Ghighiu, la km 4+300, Judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Prahova, intravilanul comunei Barcanesti, intre sens giratoriu Barcanesti si intrare municipiu Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de largire a drumului DJ 101 D, intre km 4+300 si km 6+300, lucrari de largire a pasajului peste CF si lucrari de deviere retele CONPET, PETROTRANS, ROMTELECOM, CFR, LEA 20KW si de iluminat public.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221100-3-Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire + liste cantitati + caiet de sarcini + detalii de executie- atasate la anuntul de participare
Valoarea estimata fara TVA: 15, 928, 559.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 300.000 lei, garantia de buna execitie - 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1) Buget 12.407.736, 90 lei (incl TVA), 2) Credit furnizor 6.547.248, 62 lei, (inclusiv TVA).Se va constitui credit furnizor pe o perioada de 36 luni de la semnarea contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006, Certificate constatatoare valabile la data deschiderii ofertelor privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale, Certificat constatator emis de ORC, certificat inregistrare firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri: 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similara; Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, cadrele de conducere; Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniu drumuri si poduri, in domeniu domeniu CF si un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001, Certificat ISO 18001, Autorizatie AFER, P.C.C.V.I pentru lucrare, Laborator de specialitate, Asigurarea lucrarii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada derularii in ultimii 5 ani a unui contract similar, cu valoare de 6.600.000 lei pentru drum si de 7.900.000 lei pentru pod.Utilaje: - statie de preparare mixturi asfaltice (proprie sau contract de inchiriere)- cu autorizatie de mediu valabila.- repartizator finisor asfalt;
- cilindru compactor;
- compresor mobil;
- ciocan pneumatic- pompa hidraulica de asfalt;
- pompa hidraulica de beton cu 100 m conducta- macara de minim 80 tf;
- autobetoniere;
- vibrator universal;
- masina de taiat rosturi;
- escavator;
- autogreder;
- buldozer
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 10:00
Locul: Directia Logistica, etaj 4, cam. 415
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Emil Zolla nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul Republicii nr 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer