Licitatie Publica - Lcitatie deschisa- Acord cadru -Implanturi ortopedice
Anunt de participare numarul 111106/10.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala: Str. Calea lui Traian nr.201Rm.Valcea Jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. 0250/748001/int.318, In atentia: Oprea Angela, Email: [email protected], Fax: 0250/746989, Adresa internet (URL): www.sjv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lcitatie deschisa- Acord cadru -Implanturi ortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco depozit- Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea str. Calea lui Traian 201
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 89, 879 si 2, 712, 715RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar/Trimestrial in functie de buget.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea produselor, ,implanturi ortopedice"in baza contracului subsecvent &(comanda)cu respectarea caracteristicilor conf.caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33183100-7-Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.nr.1=IMPLANTURI
lot.nr.2=TIJE CENTROMEDULARE BLOCATE FEMUR
lot.nr.3=TIJE CENTROMEDULARE SPECIALElot.nr.4=PACHET PLACI BLOCATE (FIXATOR INTERN)
Valoarea estimata fara TVA: intre 89, 879 si 2, 712, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare(lei)lot1/6619, 45;lot2/1470, 20;lot3/1687, 50;lot4/17350, 00 & grt.bn.exect5%din val.contrctului subsecvent dupa atribuire fara tva, conf.prev.art.89/alin.2din HG925/06.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 al OUG nr 34/2006, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor pentru asigurari sociale de stat - original sau copie legalizata, certificat constataor emis de Oficiul registrului, copie dupa actul constitutiv, autorizatie de functionare emisa de MS, avize de inregistrare a produselor, se accepta numai produse cu marca CE, in original in limba engleza si tradus in limba romana. Documente constatoare , din care sa rezulte modul de indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil la data de 30.06.2010 vizat si aprobat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu livrari de impalnturi ortopedice.in ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere privind livrarea produselor si decalaratie de conformitate a producatorului precizata conformarea produsului cu una din directivele 93/42;98/79;90/385 CEE sau echivalent in xerocopie conf. cu originalul semnate, stampilate , certificat ISO.2001/2002; ISO13485/2000 si aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatiiin original sau xerocopie.conf. cu originalul semnate, stampilate, tot ce este semnalat valabil la data. deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S16-021473 din 23.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 11:00
Locul: Sediul spitalului . Mun.Rm.Valceastr.Calea lui Traian nr.201 Jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StrStavropoleus nr.6 Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str.Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 2540, Romania, Tel. 0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Mun.Rm.Valceastr. calea lui Traian nr.201, Localitatea: .Rm.Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Tel. 0250/748001, Email: [email protected], Fax: 0250/746989, Adresa internet (URL): www.sjv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 15:28