Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Leasing financiar pentru achizitia publica a 8 (opt) " Mijloace transport auto pentru interventie"


Anunt de participare numarul 146714/21.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TELECOMUNICATII CFR SA
Adresa postala: Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 0213146046, In atentia: Maria Tanase, Email: [email protected], Fax: +40 0213146045, Adresa internet (URL): http: //www.tccfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Leasing financiar pentru achizitia publica a 8 (opt) " Mijloace transport auto pentru interventie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul furnizorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui numar total de 8 (opt) mijloace de transport auto noi pentru interventie, precum si servicii de asigurare CASCO si RCA pentru acestea, prin contractarea unei finantari de tip leasing financiar pentru o perioada de 60 luni, la finalul perioadei de leasing achizitorul urmand sa dobandeasca proprietatea asupra obiectelor de leasing.Cursul euro/lei luat in considerare la estimarea valorii contractului este 1 Euro = 4, 4705 lei din 09.09.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8 (opt) mijloace transport auto pentru interventie
Valoarea estimata fara TVA: 146, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare solicitata este de 9, 000.00 lei , iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 50 % din suma anterior mentionata. Garantía de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui sub forma de Instrument de garantare pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.27), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul: RO 46 TREZ 7005 069X XX00 0986, deschis la ATCPMB, cod fiscal: 15034095, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/valuta se determina tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei/anuntului de participare. 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica, iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004, 2, 5 % din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 28) sau prin retineri, in cuantum de 5%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (2, 5 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Mentionam ca se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii alocate in programul anual al achizitiilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-se va completa si prezenta formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In sustinerea declaratiei se vor depune: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic ? in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Evitarea conflictului de interese - formularul 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante. In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu rol de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ioan Albu - director general; Sorin Dumitrachi - director exploatare, presedinte al comisiei de evaluare ; Gabriela Ghita - director economic, Gheorghe Pana - sef serviciu tehnic; Maria Tanase - sef serviciu comercial; Andreea Giulescu - consilier juridic; Mihaela Badircea - responsabil managementul calitatii; Marilena Matei - expert achizitii publice ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 4Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 - se va completa si prezenta formularul 4. Pentru persoanele juridice romane se solicita Certificat constatator in original/copie legalizata/ Copie lizibila conform cu originalul (Ordin 509/2011, art5.1) emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, Certificat constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -prezentarea cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Valorile in valuta vor fi exprimate la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 14 - INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 15 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, certificate-documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2013 13:00
Locul: Bucuresti, sector 1, Bd. Dinicu Golescu, nr.38, cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul departajarii a doua sau mai multe oferte de pret egale dar cu pretul cel mai mic, comisia va solicita o reofertare prin depunerea in plic sigilat de documente care sa contina o noua propunere financiara. Conform art 35 din HG 925/2006, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare. Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pe cale administrativ-jurisdictionala in conditiile cap. IX din OUG nr 34/2006, sau in justitie cf. Legii nr 544/2004, actualizate. Contestatia se depune la CNSC, in termenul prevazut la art nr 256^2 din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.?TELECOMUNICATII CFR? S.A. - Serviciul Comercial - Consilier juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1 (cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 18, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213146046, Email: [email protected], Fax: +40 213146045, Adresa internet (URL): www.tccfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer