Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Leasing operational pentru echipamente de tehnica de calcul pentru proiecte finantate din Fonduri Structurale


Anunt de participare numarul 78748/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel.3.07.19.51, 52, 53, In atentia: Anca Mustata, Email: [email protected], Fax: 3.07.19.59, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Leasing operational pentru echipamente de tehnica de calcul pentru proiecte finantate din Fonduri Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul UEFISCSU din Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Leasing operational pentru echipamente de tehnica de calcul: videoproiectoare; computere portabile; computere personale; aparate audio si video de inregistrare si redare; rutere de retea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38652120-7 - Videoproiectoare (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr Denumire Cant.
1.Laptop 13 inch-18 buc
2.Laptop 13 inch- maxim 1.5 Kg-3 buc
3.Laptop 15 inch-6 buc
4.Sistem de calcul (inclusivmonitor)-29 buc
5.Videoproiector ultraportabil-1 buc
6.Proiector mobil-6 buc
7.Proiector profesional-3 buc
8. Aparat foto-2 buc
9.Hdd extern 2TB, Ethernet- 1 buc
10.Tabla Interactiva-1 buc
11.Router wireless -4 buc
12. Camera video-1 buc
13. Aparat foto-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 382, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 7600 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din proiecte finantate din Fonduri Structurale pe perioada 2009-2011 (3 ani). Plata se face pe baza de ordin de plata prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULAR 12A)
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (FORMULAR 12B)
3. Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
3. Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Formularul 2B2. Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie cel putin de 170.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
2. Experienta similara
3. Recomandari de la beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 12D2. prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect livrarea de produse similare cu cele care face obiectul prezentului Caiet de sarcini (Formular 2C)3. 1. Minim 3 recomandari din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
748/22.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 11:00
Locul: Str.Schitu Magureanu, nr.1 , etj.3, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte BI/CI, precum si o imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiecte finantat de UE prin FSE, POS DRU 2007 2013, Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, Domeniul major de interventie 1.1 Acces la educatie si formare profesionala initiala de Calitate, 1.5 Programe doctorale si post-doctorale in sprijinul cercetarii.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamanetul Juridic UEFISCSU
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021 307 19 18, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamanetul Juridic UEFISCSU
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021 307 19 18, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer